Wprawdzie mod Reshade nie umywa się do śledzenia promieni zaprojektowanego na poziomie gry, ale i tak prezentuje się fenomenalnie.
Nie tak dawno świętowaliśmy czwartą rocznicę rynkowej premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, a zbliżające się targi E3 z kolejnymi prezentacjami Cyberpunka 2077 nie pozwalają nam zapomnieć o hicie rodzimego CD Projekt RED (co także możecie zobaczyć na łamach naszego serwisu). Tym razem ciekawostka w formie moda Reshade, którego implementacją na potrzeby Wiedźmina 3 podzielił się z nami użytkownik serwisu YouTube znany jako hodilton.
Na załączonym do wiadomości materiale wideo możecie rzucić okiem na Wiedźmina 3 ze swoistą atrapą dla techniki ray tracing i path tracing. Całość działa tylko dla światła wygenerowanego na potrzeby konkretnej sceny w ramach efektów postprocesowych, więc nie ma mowy o dokładnym śledzeniu promieni, bo mod nie zna ich ścieżek. Pomimo szeregu nieprawidłowości całość wygląda świetnie i daje nam namiastkę tego, jak trzecia odsłona przygód Geralta mogłaby wyglądać z pełnym wsparciem dla techniki RTX.
Warto podkreślić, że ograniczony zakres działań moda Reshade pozwala sporo zaoszczędzić na mocy obliczeniowej, dzięki czemu uruchomimy go także na słabszych Pascalach czy Turingach. Poniższą prezentację uchwycono na Core-i7 6700K, GTX 1080 Ti przy 16 GB pamięci RAM.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!