Wraz z rozszerzeniem pojawią się poprawki w systemie walki w zwarciu.
Wraz z rozszerzeniem pojawią się poprawki w systemie walki w zwarciu.
Grinding Gear Games ogłosiło, że rozszerzenie Path of Exile: Legion ukaże się 7 czerwca na PC, 10 czerwca na konsolach. Pojawi się nowa liga z mechanikami skupionymi na odwiecznym konflikcie, nowe klejnoty, wyczekiwane zmiany w systemie walki w zwarciu i nowości w buildach: Blood and Sand Gladiator (przełącza się między postawą Blood i Sand, zmieniając działanie umiejętności) oraz Rage Berserker (z innym systemem Rage i nowymi umiejętnościami generującymi lub zużywającymi Rage).
Podczas wędrówek przez Wraeclast gracze znajdą obeliski Timeless Monoliths. Interakcja z nimi ujawni wojaków biorących udział w odwiecznym konflikcie. Zadanie obrażeń oderwie przeciwników od monolitów. Gracze będą mogli zadecydować, czy podejmować ryzykowne potyczki z potężnymi przeciwnikami, z których będzie można zdobyć cenne przedmioty. Wrogowie mają należeć do jednego z pięciu legionów i upuszczać odłamki, z których można utworzyć emblemat danego legionu. Z pomocą dwóch (lub więcej) różnych emblematów otworzymy Domain of Timeless Conflict.
Zgodnie z zapowiedziami, ważne zmiany zostaną zaimplementowane w systemie walki w zwarciu. Postaci walczące w zwarciu będą mogły zatrzymać animacje ataków po zadaniu obrażeń, wszystkie umiejętności związane z poruszaniem się będą natychmiastowe, pojawią się też nowe umiejętności. Każdy atak w zwarciu trafi w kilka sąsiadujących ze sobą celów. Zostanie poprawiony także system animacji oraz niektóre potwory spotykane na wczesnych etapach gry, zasady rządzące obieraniem przeciwników na cel. Maksymalna celność nie będzie ograniczona do 95%.
Więcej szczegółów można znaleźć na oficjalnej stronie gry.
Sprawdź bogatą ofertę gier komputerowych w sklepie Sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!