Garść wieści związanych z dodatkiem do produkcji Remedy.
Ostatnio pojawił się nowy zwiastun Alan Wake 2: The Lake House – DLC już za moment trafi w ręce graczy. Reżyser, Kyle Rowley, wyjaśnił tymczasem, że dodatek będzie skonstruowany jak „bardziej tradycyjny survival horror”, z naciskiem na eksplorację w ramach dużej, otwartej przestrzeni.
Reżyser Alan Wake 2: The Lake House opowiada o nowym typie przeciwnika, broni i nie tylko
W rozmowie z serwisem Xbox Wire reżyser Alan Wake 2: The Lake House odniósł się do tematu struktury DLC. Jak przekazał deweloper, dodatek skonstruowany jest jak „bardziej tradycyjny survival horror”, gdzie gracze będą mieli dużą, otwartą przestrzeń do eksploracji. Nie zabraknie oczywiście sekretów do odkrycia i niebezpiecznych wrogów, a dużą rolę odgrywać będzie również narracja.
Podobnie jak niektóre z większych misji w głównej grze Alan Wake 2, ta misja ma strukturę jak bardziej tradycyjny survival horror. Gracz może eksplorować dużą otwartą przestrzeń, odkrywać sekrety i walczyć z niebezpiecznymi przeciwnikami. Narracja oczywiście odgrywa dużą rolę w tym rozszerzeniu - podobnie jak w głównej grze - więc zdecydowanie warto ją zbadać i spróbować zlokalizować wiele obiektów narracyjnych rozrzuconych po całym środowisku. – przekazał Rowley.
Gracze mogą również liczyć na zupełnie nowy rodzaj przeciwników. Mowa o Painted, który pojawił się w ostatnim zwiastunie, wspomnianym na początku wiadomości.
W The Lake House chcieliśmy wprowadzić nowy, odmienny rodzaj wroga od tych występujących w głównej grze. Ważne jest dla nas, aby nasi wrogowie nawiązywali do motywów występujących we fragmentach gry, w których są ujawniani - niezależnie od tego, czy jest to wróg o tematyce wodnej, „Diver” znajdujący się w Valhalla Nursing Home, czy też „Taken Wolves”, które można znaleźć w lesie nad jeziorem Cauldron i wokół niego. Mając to na uwadze, Painted są bardzo mocno związani tematycznie z jednym z podstawowych elementów wewnątrz Lake House - farbą! Potrafią poruszać się i wychodzić z nadnaturalnej farby na powierzchniach, polując na gracza i mają niszczycielskie ataki w walce wręcz, które zadają znaczne obrażenia. – dodał reżyser.
GramTV przedstawia:
Ponadto możemy spodziewać się nowej broni, dedykowanej FBC. Protagonistka – Kiran Estevez – tak jak Saga jest agentką federalną i dobrze radzi sobie ze standardową bronią. Dodatkowo otrzyma jednak taką, która będzie odpowiednia do walki z bardziej „paranaturalnymi bytami”. Jej podstawowa broń zadawać będzie też większe obrażenia, niż ta, którą dysponowała Saga.
Heh... Tim uwiązał Remedy na krótkiej smyczy i nie zamierza ich z niej spuścić. On chyba musi bardzo nienawidzić Steama, że nie pozwala grze zarobić na siebie. Niedawno sam zauważył, że jego sklep omijają więksi wydawcy i że nie zarabia na siebie. Ale nie. AW2 musi być tylko na, tfu, egs.