Jeden z twórców Fable, Dene Carter, postanowił opowiedzieć, jak gra miała początkowo wyglądać.
Jeden z twórców Fable, Dene Carter, postanowił opowiedzieć, jak gra miała początkowo wyglądać.
Twórcy Fable początkowo mieli w planach nieco inną grę niż znamy obecnie. Gra nosiła tytuł Wishworld i miała się w niej znaleźć możliwość tworzenia lasów, wulkanów i jezior. Kanał YouTube People Make Games, dzięki uprzejmości byłego dyrektora projektu w Lionhead, Charliego Edwardsa, zyskał dostęp do grywalnego buildu i pokazał, jak wyglądała gra w dość surowym stanie. O pierwotnych założeniach opowiedział Dene Carter, jeden z twórców.
W Wishworld gracze mogliby wybrać archetypową postać, specjalizującą się w jednej z gałęzi magii. Postać ta trafiłaby do mrocznej pustki, gdzie zaczęłaby generować wokół siebie otoczenie. W zależności od postaci, pojawiłyby się rzeki i lasy, góry i wulkany albo rozległe jeziora. Można byłoby również przyzywać stworzenia i znajdować kulki pozwalające na naładowanie zaklęć. Przeciwnicy robiliby to samo, a ich czary widzielibyśmy z odległości. Po stworzeniu świata i zebraniu zaklęć kolejnym krokiem byłoby uderzenie w nowo powstałą bazę wroga. Przykładowo, jeśli widzielibyśmy, że wróg używa ognia, moglibyśmy stworzyć jezioro, przyzwać syreny czy duchy wody, powiększyć je pięciokrotnie i ruszyć do boju na grzbiecie jednego ze stworzeń. Ostatecznie pomysł ten jednak nie został zrealizowany. Peter Molyneux pomógł zmienić kształt gry, która ostatecznie ukazała się jako Fable.
Prawdopodobnie podczas E3 zobaczymy nową odsłonę Fable na konferencji Microsoftu. W sieci pojawiło się sporo plotek o grze. Nad grą ponoć pracuje Playground Games.
Sprawdź bogatą ofertę gier komputerowych w sklepie Sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!