CS na nowym silniku graficznym mógłby wyglądać naprawdę imponująco.
Nawet jeśli nie jesteście zapalonymi fanami gry Counter-Strike studia Valve, to zapewne trudno spotkać dziś osobę, która nie grała lub choćby słyszała o kultowej mapie de_dust2. Ta w ostatnim czasie przeszła solidną metamorfozę na potrzeby najnowszej odsłony sieciowej strzelanki – Counter-Strike: Global Offensive i nawet jeśli prezentuje się znacznie lepiej, to rzućcie okiem na projekt areny na silniku Unreal Engine 4.
Na jego potrzeby twórca – Wiktor Ohman – wykorzystał szereg dostępnych w sieci assetów i modeli, ale nie da się ukryć, że całość wygląda świetnie. Niestety, nawet jeśli zakochacie się w zaprezentowanym tu de_dust2, to nie ma szans, żeby na niej zagrać. Obok załączonego do wiadomości zwiastuna i garści grafik, twórca opublikował w sieci obszerny materiał wideo, w którym tłumaczy poszczególne etapy procesu tworzenia areny.
Counter-Strike: Global Offensive dostępne jest na platformie Steam w modelu free-to-play.
Wiktor akurat jest pracownikiem firmy Quixel i nie wykorzystał dostępnych assetów z sieci. Wykorzystał to co oferuje jego sklep (skany) oraz narzędzia. Jest to promocja tego co może zrobić zdolna jednostka używając assetów z ich sklepu oraz ich narzędzi ;].