Twórcy Rainbow Six Siege postanowili zacząć wymierzać sprawiedliwość wobec tych, którzy strzelają do członków swojej drużyny.
Ubisoft wprowadziło dzisiaj nową mechanikę do Rainbow Six Siege, która ma za zadanie powstrzymać graczy przed „żartobliwym” strzelaniem do swoich.
Deweloperzy wytłumaczyli całość w jednym ze swoich filmów na YouTubie. System funkcjonuje pod nazwą reverse friendly fire. Jeden przypadkowy strzał będzie kończył się na zwykłym upomnieniu. Jeśli jednak gracz celowo zabije członka swojej drużyny (bo, bądźmy szczerzy, raczej nie da się czegoś podobnego zrobić przypadkowo), otrzyma tę samą ilość obrażeń.
GramTV przedstawia:
W przypadku zabicia sojusznika, ten może jednak nam wybaczyć - gra zapyta go wówczas, czy jego zdaniem zabójstwo było intencjonalne, czy nie. Od tej decyzji zależy to, czy mechanika zostanie uruchomiona. Ciekawe podejście do głupich zachowań w takich grach, jak Rainbow Six Siege, gdzie praca zespołowa jest praktycznie najważniejszym elementem, bez którego grać się tak naprawdę nie da.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!