Rok temu dowiedzieliśmy się, że będziemy mogli w grze te samochody kraść i swobodnie poruszać się nimi po Night City, a teraz wiemy znacznie więcej na temat tego, gdzie te wszystkie pojazdy będzie można przechowywać, jak nimi zarządzać oraz co się stanie, jeśli któryś z nich zwyczajnie stracimy.
Wszystkie nasze nowe miejsca (w przypadku Cyberpunka możemy bowiem wynajmować parę apartamentów naraz) będą wyposażone w garaże. Gracz będzie mógł wybrać swój ulubiony pojazd - czy to samochód, czy motocykl - który później można "przywołać" w jakimkolwiek miejscu Night City. Jeden z deweloperów, Paweł Sasko, udzielił na ten temat więcej informacji dla magazynu VG247, mówiąc, że sztuczna inteligencja będzie umożliwiała graczom wezwanie pojazdu dosłownie gdziekolwiek. Na mapie następnie pojawi się ikona auta (lub czegoś innego, będącego pojazdem).
Jeśli jednak ktoś z Was myślał, że do dyspozycji dostanie również samochody ze zdolnością latania, będzie zawiedziony. Sasko powiedział, że, mimo iż podczas głównej kampanii pojawi się parę momentów, gdy gracz będzie pasażerem obiektów latających, tak nigdy nie będzie siedział za kierownicą.
Sprawdź ofertę gier komputerowych w naszym sklepie Sferis.pl