Elden Ring ewolucją Dark Souls, wiemy jeszcze więcej

Wincenty Wawrzyniak
2019/06/22 14:30
3
0

Dostaliśmy masę informacji na temat tego, co Elden Ring ma do Dark Souls, dlaczego jest przejściem na zupełnie inny poziom i czego możemy się po tym pierwszym tytule spodziewać.

Wiemy już, że świat gry Elden Ring jest tworzony we współpracy z samym George’m R. R. Martinem, słynnym i szanowanym pisarzem, który wykreował świat Gry o Tron. Wiemy też, że nadchodząca produkcja jest grą RPG z elementami akcji, której atmosfera będzie raczej mroczna i tajemnicza. Wiemy, że gra wyjdzie na PC, konsole PlayStation 4 oraz Xbox One, ale nie znamy daty. No i właściwie nie wiedzieliśmy wiele więcej, aż do wczoraj – w wywiadzie IGN z przedstawicielem firmy From Software, Hideteka Miyazaki podzielił się sporą ilością nowości na temat nadchodzącej produkcji.Elden Ring ewolucją Dark Souls, wiemy jeszcze więcejZaczęło się od pytania, z czym dokładnie mamy do czynienia. Elden Ring jest trzecioosobową RPG akcji, osadzoną w świecie fantasy. Gameplay nie różni się jakoś szczególnie od tego, który mamy w kultowych Dark Souls, aczkolwiek to nie znaczy, że gra będzie identyczna. Można jednak śmiało założyć, że będzie z tego samego gatunku – tak, jak to było z Bloodborne czy Sekiro: Shadows Die Twice. Obie gry, mimo że boleśnie podobne do klasyka, wprowadziły masę nowych elementów. W przypadku Elden Ring mowa jednak o czymś więcej, nie tylko nowych elementach. Gra ma wprowadzić większy, bardziej otwarty świat. Nie będzie jednak w nim miast. Będą pomniejsze wioski, które mają być mrocznymi, podobnymi do dungeonów ruinami.

W przypadku większego świata, nowe system oraz mechaniki akcji są czymś nieuniknionym. Dlatego myślę, że Elden Ring jest bardziej naturalną ewolucją Dark Souls. (...) Stworzenie bardziej otwartego świata jest sporym wyzwaniem dla nas. Jeśli dodać do tego wielkie miasta, byłoby to odrobinę za wiele, więc postanowiliśmy stworzyć grę w stylu open-world, skupiając się na tym, w czym jesteśmy najlepsi.

GramTV przedstawia:

Jest jeszcze kwestia tego, jak wygląda dokładnie współpraca z George’m R. R. Martinem. Dowiedzieliśmy się, że Martin nie zajmuje się pisaniem głównej fabuły, tylko tym, co się stało przed nią. Coś w rodzaju mitologii świata Elden Ring. Gracz będzie mógł ją poznawać poprzez eksplorację świata.

Zapowiada się bardzo ciekawie. Nadal czekamy na podanie daty premiery. Elden Ring będzie dostępne na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
23/06/2019 12:16
Hernedpea napisał:

Kopałbym po twarzy za rozsiewanie kłamstw, że Sekiro to kalka Soulsów. Tej grze bliżej do Ninja Gaiden, niż do Soulsów, zresztą nawet sam Miyazaki podkreślał, że to nie soulslike, a coś zupełnie innego. Tymczasem media growe błyszczą "poziomem" i rozsiewają kłamstwa, a pieniędzy za nacięcie się na ten szrot nikt mi nie zwróci.

Ja czekałem aż wyjdzie gameplay i dobrze, że poczekałem. Sekiro okazał się być nudny jak flaki z olejem, a koło soulsów to on nie leżał.

Usunięty
Usunięty
22/06/2019 23:00
Hernedpea napisał:

Kopałbym po twarzy za rozsiewanie kłamstw, że Sekiro to kalka Soulsów. Tej grze bliżej do Ninja Gaiden, niż do Soulsów, zresztą nawet sam Miyazaki podkreślał, że to nie soulslike, a coś zupełnie innego. Tymczasem media growe błyszczą "poziomem" i rozsiewają kłamstwa, a pieniędzy za nacięcie się na ten szrot nikt mi nie zwróci.

Ominąłem szerokim łukiem. Może elden ring będzie bliżej bloodborne. Tak liczę. 

Usunięty
Usunięty
22/06/2019 21:56

Kopałbym po twarzy za rozsiewanie kłamstw, że Sekiro to kalka Soulsów. Tej grze bliżej do Ninja Gaiden, niż do Soulsów, zresztą nawet sam Miyazaki podkreślał, że to nie soulslike, a coś zupełnie innego. Tymczasem media growe błyszczą "poziomem" i rozsiewają kłamstwa, a pieniędzy za nacięcie się na ten szrot nikt mi nie zwróci.




Trwa Wczytywanie