24 ciekawostki o Star Wars Jedi: Fallen Order

pepsi
2019/06/27 18:33
0
0

Coraz więcej wiadomo o Star Wars Jedi: Fallen Order.

24 ciekawostki o Star Wars Jedi: Fallen OrderRedakcja Game Informera podzieliła się 24 ciekawostkami na temat Star Wars Jedi: Fallen Order. Dostarczają one nowych informacji na temat produkcji studia Respawn Entertainment, po raz pierwszy zaprezentowanej w pełnym wymiarze na tegorocznym EA Play.

  1. W grze prawdopodobnie pojawi się photo mode, twórcy nie udostępnią natomiast trybu Nowa Gra Plus z uwagi na fakt, że zepsułby on zabawę, zwłaszcza na wczesnych etapach kampanii
  2. Będą poziomy trudności
  3. Gra będzie działała lepiej na Xboksie One X i PlayStation 4 Pro, ale Respawn nie zdradza, jakie konkretnie przewagi będzie miała na nowszych konsolach
  4. Mapa świata jest uruchamianym w czasie rzeczywistym hologramem. Podczas jej przeglądania wrogowie mogą nas atakować
  5. Przeciwnikom nie odetniemy kończyn mieczem świetlnym
  6. Pierwszą Mocą, jakiej nauczy się główny bohater, będzie spowolnienie (przeciwników i środowiska wokół)
  7. Na początku gracze dostaną do dyspozycji dwa kanistry zdrowia, ale potem znajdą ich więcej
  8. Siedziba Respawn podzielona jest na pokoje nazwane po planetach z uniwersum Star Wars
  9. W grze pojawi się więcej “jednorazówek”, jak ta gdy Cal zasiada za sterami maszyny kroczącej AT-AT
  10. Główną inspirację dla artystów stanowią spin-off filmowy Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie oraz animacja Star Wars: Rebelianci
  11. Projekty AT-AT w grze bazują bezpośrednio na tych z Rebeliantów
  12. Miecz świetlny będzie można chować lub wyjmować. Odpalony może posłużyć za latarkę
  13. Dioda kompana, droida BD-1, będzie zmieniać kolor, sygnalizując odmienne rzeczy
  14. Respawn chce całkowicie wyeliminować ekrany doczytywania lokacji; nawet podróże międzyplanetarne i przejścia z przerywników filmowych do akcji mają być płynne
  15. Statek Stinger Mantis, BD-1 i niektóre z ubrań Cala mają podlegać modyfikacjom zależnym od gustu graczy
  16. Łatwiej wyeliminować wrogów będących w przewadze liczebnej skupiając się na pokonaniu jednego po drugim
  17. Za skanowanie znalezisk będą nagrody, a nie tylko dodatkowe informacje o świecie. Konkretów na razie jednak nie ma
  18. Mapa zawierać będzie informacje, kiedy dokładnie znaleźliśmy daną rzecz, ale ma również skrywać pewne sekrety
  19. Projektując sterowanie w walce twórcy kładli nacisk na to, by nie trzeba było wciskać dwóch guzików (np. X i Y) jednocześnie
  20. Demo zaprezentowane na E3 jest bardziej liniowe niż reszta kampanii
  21. Jeżeli zostaniemy zabici, ale namierzymy przeciwnika, który zadał śmiercionośny cios i tym razem uda nam się go zgładzić, odzyskamy utracone doświadczenie i zdobędziemy dodatkowe punkty zdrowia i Mocy Jedi
  22. Przeciwnicy będą wykrzykiwali różne rzeczy podczas walki, ale Cal nie odwzajemni słownych uprzejmości
  23. Stig Asmussen już wie, czy Star Wars Jedi: Fallen Order rozpocznie się od gwiezdnowojennego klasyku “Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce...”, ale… nie chce tego zdradzić
  24. Podczas walki istotne będzie blokowanie, ale i uniki mogą okazać się skuteczną strategią.

Wczoraj zaprezentowaliśmy Wam pełne demo Star Wars Jedi: Fallen Order z targów E3 2019.

GramTV przedstawia:

Gry Star Wars w sklepie sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!