Redakcja Game Informera podzieliła się 24 ciekawostkami na temat Star Wars Jedi: Fallen Order. Dostarczają one nowych informacji na temat produkcji studia Respawn Entertainment, po raz pierwszy zaprezentowanej w pełnym wymiarze na tegorocznym EA Play.
- W grze prawdopodobnie pojawi się photo mode, twórcy nie udostępnią natomiast trybu Nowa Gra Plus z uwagi na fakt, że zepsułby on zabawę, zwłaszcza na wczesnych etapach kampanii
- Będą poziomy trudności
- Gra będzie działała lepiej na Xboksie One X i PlayStation 4 Pro, ale Respawn nie zdradza, jakie konkretnie przewagi będzie miała na nowszych konsolach
- Mapa świata jest uruchamianym w czasie rzeczywistym hologramem. Podczas jej przeglądania wrogowie mogą nas atakować
- Przeciwnikom nie odetniemy kończyn mieczem świetlnym
- Pierwszą Mocą, jakiej nauczy się główny bohater, będzie spowolnienie (przeciwników i środowiska wokół)
- Na początku gracze dostaną do dyspozycji dwa kanistry zdrowia, ale potem znajdą ich więcej
- Siedziba Respawn podzielona jest na pokoje nazwane po planetach z uniwersum Star Wars
- W grze pojawi się więcej “jednorazówek”, jak ta gdy Cal zasiada za sterami maszyny kroczącej AT-AT
- Główną inspirację dla artystów stanowią spin-off filmowy Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie oraz animacja Star Wars: Rebelianci
- Projekty AT-AT w grze bazują bezpośrednio na tych z Rebeliantów
- Miecz świetlny będzie można chować lub wyjmować. Odpalony może posłużyć za latarkę
- Dioda kompana, droida BD-1, będzie zmieniać kolor, sygnalizując odmienne rzeczy
- Respawn chce całkowicie wyeliminować ekrany doczytywania lokacji; nawet podróże międzyplanetarne i przejścia z przerywników filmowych do akcji mają być płynne
- Statek Stinger Mantis, BD-1 i niektóre z ubrań Cala mają podlegać modyfikacjom zależnym od gustu graczy
- Łatwiej wyeliminować wrogów będących w przewadze liczebnej skupiając się na pokonaniu jednego po drugim
- Za skanowanie znalezisk będą nagrody, a nie tylko dodatkowe informacje o świecie. Konkretów na razie jednak nie ma
- Mapa zawierać będzie informacje, kiedy dokładnie znaleźliśmy daną rzecz, ale ma również skrywać pewne sekrety
- Projektując sterowanie w walce twórcy kładli nacisk na to, by nie trzeba było wciskać dwóch guzików (np. X i Y) jednocześnie
- Demo zaprezentowane na E3 jest bardziej liniowe niż reszta kampanii
- Jeżeli zostaniemy zabici, ale namierzymy przeciwnika, który zadał śmiercionośny cios i tym razem uda nam się go zgładzić, odzyskamy utracone doświadczenie i zdobędziemy dodatkowe punkty zdrowia i Mocy Jedi
- Przeciwnicy będą wykrzykiwali różne rzeczy podczas walki, ale Cal nie odwzajemni słownych uprzejmości
- Stig Asmussen już wie, czy Star Wars Jedi: Fallen Order rozpocznie się od gwiezdnowojennego klasyku “Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce...”, ale… nie chce tego zdradzić
- Podczas walki istotne będzie blokowanie, ale i uniki mogą okazać się skuteczną strategią.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!