Wczoraj w internecie pojawił się pewien status na Twitterze, opublikowany przez dewelopera Wolframa von Funcka, w którym twórca poinformował, że Cube World doczeka się oficjalnej premiery na platformie Steam – ma również nadzieję, iż nastąpi to na przełomie września oraz października.
Do tego Funck opublikował osobisty wpis na starym blogu opisującym wcześniej proces deweloperski przy produkcji, gdzie podzielił się swoimi przemyśleniami oraz przyznał, dlaczego Cube World przez tak długi czas pozostawało jedynie niewydanym tytułem:
Jeżeli niektórzy z Was pamiętają, zaraz po otworzeniu sklepu staliśmy się ofiarami ataków DDoS. Być może zabrzmi to dziwnie, ale tamta sytuacja kompletnie mnie złamała. Nigdy nikomu o tym nie mówiłem, dlatego nie będę się wdawał w szczegóły. Powiem tylko, że zmagam się z depresją od tamtego momentu. Social media w niczym nie pomogły, jak nietrudno się domyślić. Do teraz nie jestem pewien, czy publikowanie tego jest dobrym pomysłem, ale chciałem mimo wszystko dać graczom wytłumaczenie.
Z wiadomości dowiadujemy się również, że deweloperzy chcieli wydać aktualizację, jednak nie byli pewni, czy jest wystarczająco dobra – to z kolei sprawiło kilkakrotne tworzenie wszystkiego od nowa. Nie ma więc chyba wątpliwości co do tego, że Cube World sporo przeszło. Niemniej jednak gracze, którzy na nią czekali, w końcu się doczekają!
Wczytywanie ramki mediów.
Cube World to gra niezależna z gatunku RPG, która łączy elementy inspirowane takimi seriami, jak The Legend of Zelda czy Monster Hunter, razem ze światem voxeli w stylu Minecrafta. Producentem oraz wydawcą zostało niewielkie studio Picroma. Gra, po prawie pięciu latach czekania i prac, ma oficjalnie zadebiutować na przełomie września oraz października bieżącego roku.
Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!