33 miliony osób grają miesięcznie wTeamfight Tactics, udostępnionym pod koniec czerwca trybie League of Legends – poinformowało Riot Games. Według wyliczeń studia, grono odbiorców słynnej produkcji MOBA po wprowadzeniu wspomnianego modułu zwiększyło się o 30 proc., Dzięki tak dużej popularności zespół postanowił o dalszym wspieraniu Teamfight Tactics również w przyszłym roku.
Na razie można spodziewać się częstych łatek zmieniających balans gry i usuwania pomniejszych błędów. Riot Games planuje również udostępniać nową zawartość, w tym niedostępne wcześniej jednostki w tzw. Setach. Szczegóły dotyczące Set 2 podane zostaną w przyszłym miesiącu. Na tym twórcy League of Legends nie zamierzają jednak poprzestać. W Teamfight Tactics widzą bowiem spory potencjał e-sportowy.
Szczególnie popularne są w tym trybie potyczki rankingowe (przewyższają standardowe w stosunku 4:1), co sugeruje twórcom duży popyt na zorganizowane rozgrywki. W Teamfight Tactics będzie można się zmierzyć w ramach Twitch Rivals na TwitchConie oraz podczas League of Legends 2019 All-Star Event. W pełnym wymiarze na scenę e-sportową moduł ma wkroczyć w przyszłym roku.
Gry komputerowe w sklepie sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!