W sieci pojawiło się właśnie kolejne nagranie z Microsoft Flight Simulator, które pokazuje prawie pół godziny rozgrywki z najnowszej odsłony cyklu.
Microsoft Flight Simulator to nowa odsłona kultowego cyklu symulatorów lotu, za której opracowanie odpowiada zespół wchodzący w skład grupy Xbox Game Studios. Dzisiaj natomiast w sieci pojawił się nowy materiał wideo, trwający trochę ponad trzydzieści minut. Na początku mamy podróż do przeszłości i widzimy części z lat 1982-2006, by na koniec dostać dość obszerną prezentację najnowszej odsłony cyklu, czyli Microsoft Flight Simulator 2020.
GramTV przedstawia:
Pamiętajmy jednak, że gameplay został zarejestrowany w oparciu o wersję pre-alfa, więc niewątpliwie czeka nas jeszcze wiele zmian. Niemniej jednak trzeba przyznać, że już w tym momencie wygląda to naprawdę świetnie – materiał natomiast pozwala nam zrozumieć, w jakim dokładnie kierunku podąża projekt twórców z Xbox Game Studios. Najbardziej zachwycającym elementem jest oczywiście oprawa graficzna i niezwykła szczegółowość otoczenia. Otaczający nas w grze świat stworzono polegając na danych zgromadzonych na potrzeby map dla wyszukiwarki Bing.Gra będzie pobierać potrzebne pliki z serwerów w trakcie rozgrywki. Twórcy zapewnili, że jest to jedyne wyjście, ponieważ do zapisania wszystkich danych według nich potrzebnych byłoby około dwadzieścia tysięcy płyt Blu-ray. A to całkiem sporo. Przypomnijmy, że premiera Microsoft Flight Simulator została zaplanowana na 2020 rok i zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One. Gra będzie dostępna również w ramach usługi Xbox Game Pass. Zainteresowani mogą aktualnie zapisać się do tak zwanego Insider Program – później z tej listy wybrani zostaną gracze do testów wczesnej wersji produkcji.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie jestem ekspertm w zakresie tworzenia gier ale czy oni z tym łaczniem z internetem by zassać pare bitmap aby nie przesadzają? Słabe to. Przecież to jawna przykrywka dla mchanizmy walki z piractwem i kto wie - może czasu na pobieranie metadanych z komputera użytkownika?
To nie jest parę bitmap, tak jak koleś na filmiku powiedział, są to PetaBajty danych (textury, modele, zdjęcia itp.) ściągnięcie tego wszystkiego na kompa użytkownika byłoby niemożliwe ze względu na rozmiary. Oczywiście będzie możliwosć zaciągnięcia obszarów jako wersja offline, ale pewnie nie całego globu.
Pozdrawiam
takeo
Gramowicz
01/10/2019 06:36
Nie jestem ekspertm w zakresie tworzenia gier ale czy oni z tym łaczniem z internetem by zassać pare bitmap aby nie przesadzają? Słabe to. Przecież to jawna przykrywka dla mchanizmy walki z piractwem i kto wie - może czasu na pobieranie metadanych z komputera użytkownika?