Kontynuacja RPG akcji ukaże się w formie wielkiej aktualizacji do pierwowzoru i wprowadzi masę nowości – lokacje, mechaniki, postacie i usprawnienia dla oprawy wizualnej.
Dobre wieści dla fanów RPG akcji. Podczas trwającego właśnie konwentu fanów gry Path of Exile – ExileCon 2019 – studio Grinding Gear Games oficjalnie zapowiedziało kontynuację wydanej w 2013 roku gry. Path of Exile 2 zostanie udostępnione jednak w formie niezwykle obszernej aktualizacji, która będzie dostępna z tego samego klienta gry, ale wprowadzi do niej masę nowości i usprawnień. Wszystko to nie nastąpi jednak zbyt prędko – prace nad aktualizacją opatrzoną numerem 4.0 mogą potrwać nawet do 2021 roku, a na końcówkę 2020 roku zaplanowano testy beta Path of Exile 2. Tymczasem przy okazji omawianych doniesień opublikowano pierwsze materiały wideo prezentujące sequel – załączony do wiadomości zwiastun i obszerny gameplay z komentarzem deweloperów. Co się zmieni?
GramTV przedstawia:
Na potrzeby Path of Exile 2 twórcy przygotowali zupełnie nową, rozgrywaną w siedmiu aktach kampanię fabularną, której akcja przeniesie nas na 20 lat po wydarzeniach z finału fabuły Patx of Exile. Co ważne, dzięki aktualizacji obie kampanie będą dostępne teraz w ramach tego samego buildu. W toku kreowania postaci otrzymamy do wyboru wszystkie standardowe klasy odstępne w Path of Exile, które z czasem będziemy mogli zmodyfikować dzięki nowym specjalizacjom, tzw. Ascendancy Classes.
Obok tego pojawią się istotne zmiany w systemie rozwoju postaci i drzewkach umiejętności. Kontynuacja to także nowe wyzwania, lokacje i oczywiście masa dodatkowego wyposażenia. Jednocześnie twórcy stawiają na wyraźne odświeżenie oprawy wizualnej tytułu – Grinding Gear Games obiecało usprawniony system oświetlenia, lepsze animacje, efekty graficzne, modele i fizykę obiektów. Po zakończeniu obu kampanii będziemy mogli bawić się w rozbudowanym trybie endgame.
Podczas prac nad Patx of Exile 2 twórcy zamierzają regularnie informować nas o swoich kolejnych krokach, a także regularnie wydawać kolejne dodatki do pierwszego Path of Exile. Wszystko, co w międzyczasie ukaże się na serwerach, będzie też integralnym elementem kontynuacji.
Bardzo mi się podoba jak wielu ludzi na każdym kroku chce dokopać Diablo tym całym PoE. Trochę szacunku, bez Diablo nie byłoby takich gier...
Dokładnie. Tak samo śmieszą mnie konsolowcy. Jedni PS4, a inni XboX. kłucą się nie wiadomo o co. Prawda jest taka, że wszystkie te gry są robione na PC i MAC'ach ;p
Co do PoE to powiem szczerze, że gdyby nie interface to mógłbym pomylić to z Diablo IV. Obydwie gry wygladają tak podobnie.
wolff01
Gramowicz
16/11/2019 19:31
Bardzo mi się podoba jak wielu ludzi na każdym kroku chce dokopać Diablo tym całym PoE. Trochę szacunku, bez Diablo nie byłoby takich gier...
Kotleciq
Gramowicz
16/11/2019 17:09
Początkowo PoE strasznie mi się podobało, ale po kilku godzinach gry jakoś zaczęło mnie odpychać, ciężko nawet stwierdzić dlaczego...