Jak zapowiedział wcześniej reżyser gry Diablo IV, Luis Barriga, na oficjalnej stronie gry pojawił się wpis z odpowiedziami na najbardziej nurtujące graczy pytania. Biorąc pod uwagę jego treść, można raczej napisać, że palące graczy wątki zostały zaledwie poruszone we wpisie, bo na wiele pytań odpowiedzi nie znają jeszcze nawet sami twórcy. Na początek konkrety: David Kim z Blizzarda oznajmił, że wbrew temu, co sugerowało demo gry, w Diablo IV pojawi się tzw. Elective Mode, który umożliwi graczom samodzielne przypisywanie umiejętności i zdolności w mapach sterowania; obok tego pewne jest, że wprowadzone w Diablo III Rifty zastąpią tzw. Keyed Dungeons – tym razem gracze będą mogli eksplorować rozmaite zakątki świata gry, a przed podjęciem wyzwania będą mogli odpowiednio się do niego przygotować, dzięki licznym informacjom związanym z konkretnym lochem.
Jednocześnie Kim przyznał, że Blizzard wciąż nie ma jeszcze spójnej wizji dla trybu endgame i rozwoju postaci. Nadal nie wiadomo, czy możliwość wbijania kolejnych poziomów doświadczenia bohatera będzie w jakimś punkcie ograniczona, ale całość ma być zaprojektowana tak, aby dawała satysfakcję graczom nawet po tysiącu godzin zabawy z Diablo IV. Podobnie wygląda temat systemu łupów i otrzymywanego przez graczy wyposażenia. Nieco bardziej klarownie prezentuje się system rozwoju siły protagonisty – ten będzie wypadkową pomiędzy poziomem bohatera, stopniem rozwoju poszczególnych umiejętności, talentów postaci i oczywiście wyposażenia.
Przy okazji deweloper zachęcił do dalszego dzielenia się swoimi opiniami i zapowiedział jeszcze większe zaangażowanie społeczności w projektowanie mechanik. Nie zdradził za to, kiedy możemy spodziewać się kolejnych informacji, więc pozostańmy przy przywołanej nieco wcześniej przez Luisa Barrigę lutowej aktualizacji.
Diablo IV zamierza na PC, PlayStation 4 i Xboksa One bez konkretnej daty premiery.
Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!