Kampania w Darksiders Genesis została podzielona na 11 poziomów, na których łącznie gracze będą musieli zmierzyć się z pięcioma bossami. Dojście do napisów końcowych, jak zdradził dyrektor projektu Steve Madureira w rozmowie z redakcją magazynu Escapist, zajmie około 15 godzin. – Nagradzamy eksplorację – podkreślił. – Wiele rzeczy jest poukrywanych. Sekrety, łamigłówki. Struktura gry jest oparta na misjach, więc można powtarzać każdą z nich i szukać rzeczy, które za pierwszym razem się pominęło – mówił.
Wtórował mu szef Airship Syndicate (studia odpowiedzialnego za grę), Ryan Stefanelli. – To bardzo arcade’owe doznania w stylu Darksiders – zauważył. – Kiedy zastanawialiśmy się nad tym, jak podejść do kwestii tego co pokazujemy graczom, a co im mówimy, doszliśmy do wniosku, że bardziej interesujące byłoby, gdyby odbiorcy dokładnie wiedzieli, czego nie udało im się zdobyć – dodał. Dzięki temu graczom będzie towarzyszyło poczucie, że muszą po raz wtóry rozegrać daną misję, by posiąść określone nagrody.
Darksiders Genesis zadebiutuje na pecetach i Google Stadia już 5 grudnia, natomiast właściciele PS4, XOne i Switcha na wersje na te platformy będą musieli poczekać do lutego przyszłego roku. Warto również zapoznać się z wymaganiami sprzętowymi i zapisem pierwszych kilkunastu minut rozgrywki.
Zamów Darksiders Genesis w niższej cenie w sklepie sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!