Redakcja serwisu PC Gamer miała ostatnio okazję porozmawiać z Leroyem Athanassoffem, jednym z deweloperów pracujących nad grą Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege. Kiedy twórca został zapytany o to, czy produkcja kiedykolwiek może przejść na model free-to-play, nie zaprzeczył i przyznał, że w przyszłości wraz z zespołem chcieliby udostępnić Rainbow Six: Siege możliwie jak największej ilości odbiorców z całego świata. Jednocześnie zaznaczył, iż przejście na system z mikropłatnościami jest równoznaczny z wprowadzeniem mnóstwa zarówno większych, jak i mniejszych zmian oraz wyeliminowania równie sporej ilości problemów – z tych wszystkich likwidacja konieczności zakupienia gry jest jednak najmniejszym zmartwieniem. Największym według Athanassoffa byłby smurfing.
Ekipa chciałaby udostępnić grę możliwie jak największej liczbie odbiorców, jednak zdaje sobie sprawę z tego, że byłaby to bardzo długa droga.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!