Darkest Dungeon 2 ma się nieźle. Pierwsze nowinki „gdy gwiazdy będą sprzyjać”

LM
2020/03/06 11:20
2
0

Red Hook Studios przerywa długą ciszę i komentuje przebieg prac nad zapowiedzianym w minionym roku Darkest Dungeon 2. Tytuł wciąż daleki od premiery.

Darkest Dungeon 2 ma się nieźle. Pierwsze nowinki „gdy gwiazdy będą sprzyjać”

Być może zdążyliście już zapomnieć, że w lutym minionego roku niezależne kanadyjskie studio Red Hook oficjalnie zapowiedziało grę Darkest Dungeon 2. Nie ma w tym nic dziwnego, po pierwszych wzmiankach temat ubito na przeszło rok, ale okazuje się, że twórcy nie próżnowali. W najnowszym wpisie na Twitterze ekipa skomentowała stan projektu, informując, że jest dalece zadowolona z postępów w pracy nad Darkest Dungeon 2. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że minione miesiące były też wytężonym procesem pozyskiwania nowych talentów w studiu. To niestety koniec doniesień na tę chwilę, a kolejnych nowinek możemy spodziewać się, dopiero gdy „gwiazdy będą sprzyjać”.

Przy okazji oficjalnego ogłoszenia Darkest Dungeon 2 dowiedzieliśmy się, że podobnie jak pierwsza odsłona, ta pojawi się początkowo w usłudze Wczesnego Dostępu, więc możemy liczyć na debiut wcześniaka jeszcze w tym roku. Tytuł zachowa mroczną atmosferę pierwowzoru, przeniesie doskonale znane nam klasy, ale całość będzie znacznie obszerniejsza. Bez zmian pozostanie za to ekipa odpowiedzialna za udźwiękowienie i muzykę, a w roli narratora pojawi się Wayne June.

Darkest Dungeon zadebiutowało w 2016 roku na PC, by rozpocząć exodus na kolejne platformy. W tej chwili w dungeon crawlera zagracie na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4, PlayStation Vita, Xbox One oraz Nintendo Switch, a także na mobilkach z iOS.


GramTV przedstawia:

Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl

Komentarze
2
MisticGohan_MODED napisał:

Pierwsza część była spoko. Oby druga część również taka była.

Ja właściwie mógłbym siebie nazwać wyznawcą "redhookanizmu", bo przyznam - w Darkest Dungeon spędziłem dobre setki, jeśli nie ponad tysiąc godzin. Co ciekawe, grę przeszedłem raz, a cały dystans po prostu bawię się misjami i traktuję tę grę jako fajny symulator farmy i zarządzania zespołem. 

Liczę, że dwójka zaproponuje od siebie jakieś nowe, ciekawe mechaniki. Może o wiele bardziej "przestrzenne" rozmieszczenie przeciwników na polu bitwy? Teoretyzuję, ale kilka gier po drodze pokazało fajne patenty, które DD2 mogłoby wykorzystać i dołożyć coś od siebie. 

MisticGohan_MODED
Gramowicz
06/03/2020 16:59

Pierwsza część była spoko. Oby druga część również taka była.