RPG akcji w świecie MMO – twórcy New World omawiają system walki na nowym wideo

LM
2020/03/17 12:50
1
0

Dosyć machania jak cepem przy akompaniamencie cyferek symbolizujących obrażenia. Twórcy New World stawiają na zręczność, wyczucie przeciwnika i doświadczenie w klasach uzbrojenia.

RPG akcji w świecie MMO – twórcy New World omawiają system walki na nowym wideo

Dobre wieści dla wszystkich, których uwagę przykuło zmierzające na pecety MMORPG zatytułowane New World. W najnowszym odcinku dziennika deweloperskiego ekipa z Amazon Game Studios postanowiła rzucić nieco światła na zaprojektowany z myślą o rzeczonej produkcji system walki. Ten już wcześniej doczekał się bezpośrednich porównań do modelu starć z gier Dark Souls, ale znajdzie się tutaj kilka istotnych różnic.

Okazuje się, że twórcy nie chcieli stawiać przed nami wymogu wyboru klasy jeszcze przed rozpoczęciem rozgrywki. Ich rolę odgrywa zatem używany przez nas oręż, który zaoferuje poziomy wtajemniczenia i związane z nimi drzewka umiejętności. Całość przygotowano tak, by gracze mieli sporo swobody w kreowaniu buildu postaci. Jednocześnie same starcia będą bazować przede wszystkim na naszej zręczności i znajomości poszczególnych ataków u przeciwników. Poszczególne elementy uzbrojenia i związane z nimi zagrania zaprezentowano na załączonym poniżej materiale.

New World zmierza wyłącznie na PC z datą premiery wyznaczoną na maj. Tytuł przeniesie nas do alternatywnej wersji XVII wieku, by rzucić nas w wir walki pomiędzy strażnikami magicznego surowca a pretendującymi do przejęcia zasobów kolonistami.


GramTV przedstawia:

Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
17/03/2020 14:34

Gram. Lubię ten system walki. Nie spodziewajcie się Sekiro ani niczego aż tak dobrego ponieważ MMO z natury wprowadza lag do wszystkiego co robicie. Więc nie mogą zrobić mega precyzyjnego systemu.

Ale to co mają jak na MMO jest świetne. Różne bronie zachowują się różnie. Jeżeli robicie zamach to otwieracie się na atak przeciwnika jeżeli nie traficie. Można blokować bronią jak i tarczą. Ale blok kosztuje staminę. Bronie mają skille. I musicie nieraz wybierać. Czy chcę mocny cios czy może taki co wytrąci przeciwnika z równowagi? Co odsłoni jego blok.

Są miecze, młoty, łuki, pistolety, strzelby, magia itp.

Najfajniejsze to to że przeciwnicy (NPC) również używają tarcze, blokują itp. Z niektórymi przez to się trudno walczy. Co wymusza kooperacje. Bo nie ma nic lepszego na blokującego przeciwnika niż Twój kompan atakujący od tyłu.