Takich dwóch, jak nas trzech From Software nie przewidziało ani jednego.
Sekiro: Shadow Die Twice jest bez wątpienia jedną z najlepszych ubiegłorocznych gier i ciekawą ozdobą dla ostatnio hermetycznego portfolio firmy Activision. Tytuł wpisuje się w ramy rozpropagowanej przez studio From Software formuły souls-like i chociaż prezentuje je od nieco innej strony, to nie jest to największa ze zmian po stronie japońskiej ekipy. Sekiro: Shadow Die Twice skierowane jest wyłącznie dla pojedynczego gracza, co w oczach fanów Dark Souls stanowi znaczące zubożenie formuły rozgrywki.
Ostatecznie jak zwykle – gdzie deweloper nie może, tam moddera pośle, a jegomość o pseudonimie LukeYou podzielił się niedawno prezentacją modyfikacji, która wprowadza do Sekiro tryb sieciowy. Całość wymaga jeszcze wielu poprawek, ale gdy tylko uda się zsynchronizować działania poszczególnych graczy w obrębie areny, to będzie już niewątpliwy sukces. Projekt – jak widać – jest na wczesnym etapie, ale poinformujemy Was, gdy tylko doczeka się grywalnej wersji. Rzućcie okiem na załączone do wiadomości materiały.
GramTV przedstawia:
Sekiro: Shadow Die Twice zadebiutowało w marcu minionego roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!