Kiepski rok? Nie dla Activision. Firma zarobiła krocie na mikropłatnościach w swoich grach

LM
2020/05/08 04:31
0
0

Activision Blizzard ma niemal miliard powodów, by bronić mikropłatności i skrzyń z losową zawartością w grach ze swojego katalogu.

Kiepski rok? Nie dla Activision. Firma zarobiła krocie na mikropłatnościach w swoich grach

Przed kilkoma dniami holding Activision Blizzard opublikował najnowszy raport finansowy, w którym podsumowano przychody za pierwszy kwartał bieżącego roku. Jeśli Waszym zdaniem 2020 rok już na tym etapie zasłużył na miano najgorszego roku w historii, to amerykańska firma może się z tym nie zgodzić.

Okazuje się, że izolacja, zwiększone zapotrzebowanie na elektroniczną rozrywkę i zupełne odcięcie od wykonywanych poza domem aktywności, przełożyły się na zwiększone wydatki w grach. Tylko w pierwszym kwartale tego roku Activision Blizzard zarobiło niemal miliard dolarów, a konkretnie 956 milionów USD. Dla porównania, w analogicznym okresie w 2019 roku, firma zarobiła marne 794 miliony dolarów.

GramTV przedstawia:

Wygląda na to, że sukcesywne kupowanie marek z dużym potencjałem dla montowania w nich mikropłatności, opłaciło się w dłuższej perspektywie. Możemy być pewni, że w nadchodzących miesiącach i latach firma zrobi wiele, by te trend jeszcze bardziej umocnić. Tymczasem zgodnie z niedawnymi zapowiedziami, jeszcze w 2020 roku na rynku pojawią się dwie nowe odsłony znanych marek.

To jak, ile zdążyliście już wydać na mikropłatności od początku bieżącego roku?

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!