Jedna z oczekiwanych funkcji pojawi się na premierę, ale na drugą będziemy musieli zaczekać. Command & Conquer Remastered Collection już na początku czerwca.
Command & Conquer Remastered Collection ze wsparciem dla modów
Zgodnie z przekazanymi przez Vessellę informacjami, jeszcze w dniu premiery kolekcji EA udostępni fanom kody źródłowe zremasterowanych Tiberian Dawn i Red Alert, by wesprzeć prace nad nieoficjalnymi dodatkami. Ekipie zależy na tym, by moddery swobodnie wymieniali mapy, tworzyli nowe jednostki, podmieniali tekstury, naginali mechaniki czy edytowali poszczególne elementy kodu.
O ile same mody będziemy musieli instalować ręcznie, to wszystkie pobrane przez nas kreacje społeczności znajdziemy potem w specjalnym menu gry na platformie Origin. Tymczasem użytkownicy Steam otrzymają wsparcie dla Warsztatu Steam, więc sam proces pobierania i użytkowania modów będzie uproszczony.
GramTV przedstawia:
Wracając na chwilę do zabawy po sieci LAN, warto wspomnieć, że Petroglyph ma ją na szczycie listy priorytetów dla popremierowego wsparcia.
Command & Conquer Remastered Collection zmierza wyłącznie na PC. Premiera 5 czerwca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!