Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami firma Electronic Arts wystartowała wczoraj z kampanią marketingową najnowszej gry bazującej na marce Gwiezdne Wojny – Star Wars: Squadrons. Wyprodukowany przez EA Motive symulator myśliwców wbrew sugestiom wydawcy ukaże się dopiero jesienią, najwyraźniej, by wypełnić luki w niezbyt dopakowanym kalendarzu poprzedzającym premierę next-genów.
EA opublikowało wczoraj zwiastun gry, zapowiedziało pokaz rozgrywki na EA Play Live 2020, a także ujawniło kilka technicznych szczegółów. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że Star Wars: Squadrons ukaże się zarówno na konsolach, jak i komputerach osobistych, a dla tych ostatnich przygotowano kilka kanałów dystrybucji. Obok tego w Squadrons będziemy mogli bawić się ze wsparciem dla technologii VR. Na koniec EA opublikowało listy minimalnych i zalecanych wymagań sprzętowych i podzieliło się garścią screenów.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- OS: Windows 10;
- CPU: AMD Ryzen 3 1300X | Intel I5-7600;
- GPU: AMD Radeon HD 7850 | Nvidia GeForce GTX 660;
- RAM: 8 GB;
- HDD: 30 GB.
Zalecane wymagania sprzętowe, minimalne dla VR
- OS: Windows 10;
- CPU: AMD Ryzen 3 3200G | Intel I7-7700;
- GPU: AMD Radeon RX 480 | Nvidia GeForce GTX 1060;
- RAM: 16 GB;
- HDD: 30 GB.
Zalecane wymagania sprzętowe dla VR
- OS: Windows 10;
- CPU: AMD Ryzen 3 3200G | Intel I7-7700;
- GPU: AMD Radeon RX 570 | Nvidia GeForce GTX 1070;
- RAM: 16 GB;
- HDD: 30 GB.
Fanów technologii VR z pewnością zainteresuje fakt, iż zgodnie ze stroną tytułu w sklepie Steam, Star Wars: Squadrons będzie kompatybilne z goglami Valve Index, HTC Vive oraz Oculus Rift. Premiera 2 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Oficjalna prezentacja rozgrywki odbędzie się podczas nieodległego już EA Play Live 2020, które zaplanowano na noc z 18. na 19. czerwca.