CD Projekt RED zamierza na nowo zawiesić poprzeczkę dla całej branży przy okazji premiery Cyberpunk 2077. Jednak w tym celu twórcy muszą pobić Wiedźmina 3.
Nie ulega wątpliwości, że jedną z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych gier tego roku wciąż pozostaje Cyberpunk 2077. RPG CD Projektu zaliczyło już trzecią planowaną datę premiery i chociaż emocje wobec produkcji nieznacznie opadły, to twórcy robią wszystko, żeby je podsycać. Szczególnie że mają coś do udowodnienia i to nie tylko całej branży, ale przede wszystkim sobie.
W niedawnym wywiadzie dla magazynu EDGE projektant poziomów Max Pears zdradził, że CD Projekt nie rywalizuje otwarcie z żadnym innym studiem, gdyż największą konkurencją dla Cyberpunka 2077 jest Wiedźmin 3. Zdaniem dewelopera trzecia odsłona przygód Geralta postawiła wysoko poprzeczkę nie tylko dla reszty branży, ale też dla zespołów CD Projekt RED. Pears przyznał, że Wiedźmin 3 stanowi świetny punkt odniesienia dla kolejnych gier RPG i tak samo w kolejnych latach ma być postrzegany Cyberpunk 2077 – jako benchmark całej branży, który na nowo zdefiniuje granie.
Po pierwszym kontakcie mediów z Cyberpunk 2077 wydaje się, że RED-zi są na dobrej drodze, ale czeka ich jeszcze sporo pracy. Myślicie, że tak śmiałe cele uda się zrealizować nawet przy kolejnych doniesieniach o uproszczonych czy usuniętych mechanikach? Co musi mieć Cyberpunk 2077, żeby odkryć gatunek na nowo i pobić Wiedźmina?
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 19 listopada na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Tytuł uruchomimy też na PlayStation 5 i Xbox Series X w dniu premiery nowych urządzeń.
Ludzie sami sobie balonik napompowali nierealnymi oczekiwaniami, ale dostanie się developerom jak zawsze.
Święta racja. Prawda jest taka że to będzie gra w klimacie mrocznego sci-fi... Graficznie widzę majstersztyk. Jestem ciekaw jak to sie będzie prezentowało na current genach. Szczególnie na ps4. Konsolkę pogoniłem już dawno ale da jakiś wgląd w wersję na Ps5. Co mnie ciekawi jak będzie z optymalizacją oraz ustawieniami graficznymi na Pc. Poza Ray tracingiem mogli dodać dlss 2.0 wtedy o framerate na RTX2060 w 4k bym sie nie przejmował.
koNraDM4
Gramowicz
18/07/2020 06:29
Po tym co widziałem do tej pory, po tym co usłyszałem i przeczytałem do tej pory i nawet po poprzednich produkcjach tego studia sądzę, że to nie ta gra, a ewentualna kontynuacja będzie system killerem. Póki co dowiedzieliśmy się stosunkowo dużo o tym co będzie, a jak tak dalej pójdzie to równie wiele będziemy wiedzieli o tym czego nie będzie bo usunęli więc sądzę, że może jednak gra się dobrze przyjmie bo dawno nie widziałem takiego ostudzania zapału co do jakiegoś dzieła (CDPR bało się, że hype za duży?) ale daleko jej będzie do definiowania całego gatunku choć nadal nie wiemy za dużo o tym co w RPG najważniejsze czyli postacie, dialogi i fabuła oraz rozwój swojej postaci.
Ludzie sami sobie balonik napompowali nierealnymi oczekiwaniami, ale dostanie się developerom jak zawsze.
W sumie to jak w przy większości tego typu hitów. W sumie to sam jestem z obozu tych, którzy dopiero przy trójce poczuli, że "no, to faktycznie było COŚ". Jedynka była bardzo pokraczna, choć urocza jako przetarcie, a dwójka mimo wielu plusów odrzuciła mnie... otwieraniem i zamykaniem miliarda par drzwi.
A najgorsze przy tym wszystkim jest to, że jeśli Cyberpunk będzie ledwie (o zgrozo) bardzo dobry... to rozczaruje. I to będzie największa tragedia, bo mimo wszystko to nadal może być naprawdę dobra gra w świecie Cyberpunk.