Podczas ostatniego wywiadu w programie Animal Crossing Talk Show (program prowadzi Gary Whitta i jeśli macie wolną chwilę, gorąco polecam sprawdzić, o czym mowa) Phil Spencer wypowiedział się na temat opóźnienia premiery Halo Infinite, mówiąc wprost: jest to dla niego porażka. Szef marki Xbox przeprosił wszystkich fanów, których rozczarował i zawiódł, nie spełniając ich oczekiwań. Przyznał, że gra zwyczajnie nie reprezentuje sobą jakości zgodnej z marką Halo. Ba, zdradził, że w pewnym momencie razem z deweloperami z 343 Industries zastanawiał się nad wydaniem nowego Halo w częściach – tak, jak miało to miejsce w przypadku Final Fantasy Remake VII.
Zacznijmy od faktu, że jest to dla mnie porażka. To rozczarowanie dla ludzi i rozczarowanie dla nas; nie mogliśmy się doczekać połączenia premiery Halo Infinite z debiutem konsoli Xbox Series X. (...) Chciałbym przeprosić fanów – nigdy nie lubię stawiać pewnych oczekiwań, które później nie zostają spełnione, aczkolwiek wierzę równocześnie, że z perspektywy dalszej przyszłości podjęliśmy właściwą decyzję, zarówno dla Halo, Xboksa, jak i naszych klientów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!