Phil Spencer bije się w pierś, Halo Infinite mogło zostać wydane w częściach

Wincenty Wawrzyniak
2020/08/13 15:15
0
0

Szef marki Xbox mówi wprost: to porażka. I do tej porażki się przyznaje, zdradzając nawet, że 343 Industries prawie wydało Halo Infinite w częściach.

Podczas ostatniego wywiadu w programie Animal Crossing Talk Show (program prowadzi Gary Whitta i jeśli macie wolną chwilę, gorąco polecam sprawdzić, o czym mowa) Phil Spencer wypowiedział się na temat opóźnienia premiery Halo Infinite, mówiąc wprost: jest to dla niego porażka. Szef marki Xbox przeprosił wszystkich fanów, których rozczarował i zawiódł, nie spełniając ich oczekiwań. Przyznał, że gra zwyczajnie nie reprezentuje sobą jakości zgodnej z marką Halo. Ba, zdradził, że w pewnym momencie razem z deweloperami z 343 Industries zastanawiał się nad wydaniem nowego Halo w częściach – tak, jak miało to miejsce w przypadku Final Fantasy Remake VII.Phil Spencer bije się w pierś, Halo Infinite mogło zostać wydane w częściach

Zacznijmy od faktu, że jest to dla mnie porażka. To rozczarowanie dla ludzi i rozczarowanie dla nas; nie mogliśmy się doczekać połączenia premiery Halo Infinite z debiutem konsoli Xbox Series X. (...) Chciałbym przeprosić fanów – nigdy nie lubię stawiać pewnych oczekiwań, które później nie zostają spełnione, aczkolwiek wierzę równocześnie, że z perspektywy dalszej przyszłości podjęliśmy właściwą decyzję, zarówno dla Halo, Xboksa, jak i naszych klientów.

GramTV przedstawia:

Co do pomysłu związanego z podzieleniem Halo Infinite na części, Spencer przyznał, że nie wszystkim z zespołu odpowiadał ten sposób wydania gry. Ostatecznie więc zdecydowano się premierę przesunąć. Przypomnijmy jeszcze, że gra zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X w 2021 roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!