PlayStation 5, pandemia i najlepszy zestaw gier w historii – obszerny wywiad

Wincenty Wawrzyniak
2020/08/20 23:00
0
0

W jednym z nowych wywiadów przedstawiciel firmy Sony zdradził, jak ogromnym wyzwaniem jest wypuszczanie na rynek konsoli w czasie pandemii. To jednak nie wszystko.

Dziś nowych wieści na temat PlayStation 5 nie brakowało – w pierwszej kolejności obejrzeliśmy nowy spot reklamowy promujący konsolę nowej generacji firmy Sony, aby zaledwie kilka godzin później w sieci pojawił się obszerny artykuł, w którym mnóstwo deweloperów zajmujących się tworzeniem gier na nową generację zachwalało możliwość DualSense, czyli kontrolera stworzonego specjalnie dla konsoli PS5. To nie wszystko, bowiem na łamach serwisu GamesIndustry.biz opublikowano całkiem długi wywiad z jednym z przedstawicieli Sony Interactive Entertainment, który wypowiedział się na temat trudnej sytuacji producentów sprzętu w dobie pandemii, a także zdradził, że czeka na nas prawdopodobnie najlepszy zestaw gier w całej historii konsoli PlayStation.PlayStation 5, pandemia i najlepszy zestaw gier w historii – obszerny wywiad

Eric Lempel, szef działu ds. globalnego marketingu w SIE, przyznał, że wypuszczanie na rynek konsoli nowej generacji w czasach pandemii jest ogromnym wyzwaniem na każdym możliwym froncie. Nie chodzi tutaj jedynie o sprawy, które dotyczą go bezpośrednio, a o praktycznie każdy dział i każdą część procesu – mężczyzna zaznaczył przy tym jednak, że firma radzi sobie dobrze i wszystko idzie zgodnie z planem, zapewniając, że premiera na pewno odbędzie się w tym roku.

Gdyby świat byłby teraz w zupełnie innym miejscu, najprawdopodobniej bylibyśmy teraz z naszą społecznością na różnych wydarzeniach ze stanowiskami demonstrującymi konsolę i jej działanie, pozwalając fanom na sprawdzenie możliwości sprzętu oraz nam – na interakcje z konsumentami, którzy mogliby znacznie lepiej zrozumieć, o czym dokładnie mówimy. Wyzwanie pojawiło się już na samym początku: jak wyrazić to wszystko za pomocą spotu reklamowego, jednocześnie tworząc dobry materiał i wziąć pod uwagę wszelkie ograniczenia wynikające z globalnej pandemii?

GramTV przedstawia:

Cały zespół musiał zmienić swoją strategię praktycznie całkowicie – wspomniany spot reklamowy jest inny niż te, które mogliśmy zobaczyć w przeszłości, ponieważ japoński gigant nie jest w stanie tego inaczej przekazać. Firma wprowadziła pewne zmiany i zamierza pójść właśnie w tym kierunku, poniekąd w nieznane, a reklama jest jedynie początkiem globalnej kampanii marketingowej. Między innymi dlatego powstała wizja Play Has No Limits:

Długo pracowaliśmy nad kwestią tego, jaka wizja nam przyświeca. Jakie zdanie mogłoby w pełni pasować do globalnej promocji i brzmieć równie dobrze oraz sensownie w każdym innym języku na świecie… A do tego, co właściwie chcemy przekazać, aby wzbudzić w społeczności poczucie sentymentu i jednocześnie uświadomić graczom, jakie są nasze ambicje? W ten sposób powstało Play Has No Limits.

Nie zabrakło również wzmianki o samych grach, które zmierzają na konsolę PlayStation 5. Lempel przyznaje, że sprzęt nowej generacji będzie mógł pochwalić się najlepszym zestawem gier, jaki kiedykolwiek wiedzieliśmy w całej historii PlayStation. Krótko mówiąc: pociąg wyruszył ze stacji, a Sony zatrzymywać się nie zamierza. Najbliższe tygodnie mają być przepełnione nowymi informacjami – zarówno na temat samego sprzętu, jak i gier. Biorąc pod uwagę również fakt, że PS5 ma otrzymać znacznie więcej ekskluzywnych gier już w dniu premiery… Pozostaje czekać!

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!