Do premiery Cyberpunk 2077 zostało jeszcze kilka dobrych tygodni, ale wygląda na to, że kampania marketingowa najnowszego dzieła CD Projekt RED rozpoczęła się na dobre. Rockstar, czyli znany producent napojów energetycznych zapowiedział specjalną edycję swojego produktu, na którego puszkach znajdzie się motyw z gry Cyberpunk 2077. Nowy napój będzie nosił nazwę Samurai Cola. Niestety nie wiemy, czy będzie on dostępny w Polsce.
Wygląda na to, że nadchodząca produkcja polskiego dewelopera budzi zainteresowanie nie tylko wśród graczy, ale również wśród różnych firm, które chcą skorzystać na popularności gry za sprawą różnego rodzaju limitowanych gadżetów. Jesteśmy ciekawi, kto jeszcze skusi się na nawiązanie współpracy z polskim studiem.
Warto wspomnieć, że wczoraj poznaliśmy datę pokazu Night City Wire 3. Okazuje się, że jeszcze w tym miesiącu otrzymamy kolejne szczegóły na temat najnowszego dzieła CD Projekt RED. Niestety rodzimy deweloper nie ujawnił, jakie elementy gry zostaną przedstawione na najbliższej prezentacji.
Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera gry zaplanowana jest na 19 listopada bieżącego roku. Produkcja pojawi się również na konsolach nowej generacji.
Jeśli chcecie uzupełnić swoją wiedzę, dotyczącą najnowszego dzieła rodzimego dewelopera lub chcecie zapoznać się ze wszystkimi udostępnionymi dotychczas informacjami na temat gry, to koniecznie zajrzyjcie do naszego artykułu - Wszystko, co wiemy o Cyberpunk 2077.
Wczytywanie ramki mediów.