Po wielu miesiącach bez żadnych zapowiedzi ze strony Marvela, studio wreszcie zaczęło odkrywać karty związane ze swoimi serialowymi produkcjami. Choć zamiast zapowiadanych dwóch serii dostaniemy w tym roku tylko jedną, to pierwszy zwiastun WandaVision nastroił optymistycznie fanów uniwersum. Nic więc dziwnego, że trailer serialu stał się najchętniej odtwarzanym zwiastunem w historii produkcji streamingowych.
Przez pierwsze dwadzieścia cztery godzin materiał wyświetlono aż 53 mln razy. Nigdy wcześniej żadna produkcja z platformy streamingowej nie cieszyła się taką popularnością. Nie jest to co prawda wynik zbliżony do rekordów największych kinowych blockbusterów, ale zwiastun poradził sobie lepiej niż klip z Avengers: Wojna bez granic podczas SuperBowl w 2018 roku, gdzie odtworzono go niecałe 31 mln razy.
Zwiastun stał się również hitem w mediach społecznościowych. WandaVision została wspomniana ponad trzysta tysięcy razy na Twitterze, znajdując się na czwartej pozycji listy trendów. Warto przypomnieć, że trailer pojawił się w czasie gali rozdania nagród Emmy, która była tematem numer jeden niedzielnego wieczoru.
Według najnowszych plotek WandaVision zadebiutuje na Disney+ 27 listopada 2020 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!