Dobre wieści dla miłośników powieści autorstwa Jacka Piekary. Studio The Dust po długich miesiącach oczekiwania na choćby strzępki informacji postanowiło pochwalić się postępami w procesie deweloperskim gry I, the Inquisitor. Oczywiście wciąż nie poznaliśmy kluczowych szczegółów, ale przynajmniej twórcy uraczyli nas kilkoma screenami z gry. Te wprawdzie nie prezentują finalnej jakości tytułu, a raczej wskazują kierunek artystyczny i stosunkowo mroczny klimat przygód Mordimera. Rzućcie okiem na załączoną do wiadomości galerię.
W oficjalnym komunikacie prasowym The Dust pochwaliło się zamknięciem prac nad główną osią fabularną I, the Inquisitor, która zostanie teraz wzbogacona o tonę linii dialogowych. Tu mogą pojawić się znaczne komplikacje, gdyż ekipa zapowiedziała autorski system rozmów bazujący na emocjach, a ten musi świetnie korespondować z warstwą fabularną i potencjalnymi wyborami. Ostatecznie ekipa jest zadowolona z postępów, kierunku artystycznego i osiąganiu kolejnych kamieni milowych na drodze do premiery.
Na tę chwilę nie wskazano jeszcze przybliżonego terminu i raczej prędko go nie poznamy. Wiemy za to, że nad I, the Inquisitor pracuje obecnie 25 deweloperów, a do zespołu dołączają kolejni specjaliści. Od czasu ostatnich medialnych wzmianek funkcję Dyrektora Artystycznego objął Kacper Szwajka, a Głównym Projektantem Gry został Damian Pawlak, zaangażowany wcześniej w produkcję Cyberpunk 2077.
Jednocześnie prezes The Dust, Jakub Wolff, zapewnił, że praca wre a ekipa nie zamierza skąpić nam nowych materiałów z gry gdy będą one gotowe do prezentacji. Pozostaje czekać na kolejne konkrety, a tymczasem dajcie znać, jak podoba się Wam kierunek artystyczny I, the Inquisitor?