Blizzard opublikował na swoim oficjalnym blogu najnowszy Piekielny Kwartalnik, w którym przybliża kolejne zmiany zaprojektowane z myślą o zmierzającym na rynek Diablo 4. Rzeczony wpis skupia się na rozwoju postaci, umiejętnościach, mechanikach unikalnych dla poszczególnych klas i progresji, która zastąpi poziomy mistrzowskie w fazie End Game.
Okazuje się, że Blizzard w postawi w Diablo 4 na unikalną rozgrywkę dla każdej z grywalnych postaci, więc obok zarezerwowanych dla nich umiejętności, przedmiotów czy premii, otrzymamy też specjalnie zaprojektowane mechaniki. Jednocześnie twórcy pokazali zupełnie nowe, prawdziwe drzewko rozwoju postaci z licznymi odnogami, które zmuszą nas do podejmowania istotnych wyborów, gdyż nie będziemy w stanie zdobyć wszystkich perków dla pojedynczej sesji.
Blizzard nie podał jeszcze konkretów ulepszonego systemu końcowej progresji, ale wspomniał jedynie, że ten będzie łatwy do nauczenia, a trudny do osiągnięcia prawdziwego mistrzostwa. Co to oznacza? Dowiemy się zapewne podczas zbliżającego się BlizzConu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!