Halo Infinite traci reżysera, który uznał, że "to dobry czas na wycofanie się"

Wincenty Wawrzyniak
2020/10/28 22:15
1
0

Najnowsza odsłona serii Halo utraciła ważnego reżysera. Twórca otwarcie przyznał, że wierzy w zespół, ale uznał, że to dobry czas na wycofanie się.

Halo Infinite zostało zapowiedziane jeszcze w czerwcu 2018 roku podczas targów E3. Dwa miesiące później z zespołu zajmującego się grą – studia 343 Industries – odszedł reżyser Tim Longo. Aż wreszcie, w lipcu bieżącego roku doczekaliśmy się pełnoprawnego materiału z rozgrywki podczas pokazu Xbox Games Showcase. Od tamtej pory w internecie zaczęły pojawiać się opinie pełne krytyki, która dotyczyła przede wszystkim wątpliwej jakości oprawy graficznej produkcji.Halo Infinite traci reżysera, który uznał, że Microsoft obiecało, że zamierza ją znacząco ulepszyć. Kolejne zamieszanie wywołała wieść o darmowym trybie wieloosobowym – do teraz z kolei pojawią się pogłoski, że multiplayer oraz kampania fabularna mogą zostać wydane na rynek jako osobne produkty. W międzyczasie twórcy zdążyli przełożyć datę premiery, nie podając dokładnego terminu debiutu. Krótko mówiąc, sytuacja jest dość napięta, a dzisiaj również nie mamy dobrych wieści. Jak donosi dziennikarz Jason Schreier w swoim nowym artykule w serwisie Bloomberg, szeregi 343 Industries opuścił kolejny reżyser – Chris Lee.

Deweloper potwierdził, że postanowił odsunąć się od projektu i już nad nim nie pracuje, aczkolwiek wciąż jest pracownikiem Microsoftu. Przyznał, że chociaż wierzy w zespół i jest przekonany, że 343 Industries dostarczy nam dobrą grę, to ostatecznie uznał, że to dobry czas na wycofanie się. Schreier sugeruje tym samym, iż Lee opuścił zespół ze względu na bardzo ostrą krytykę ze strony społeczności, którzy nie kryją się z tym, co sądzą o aktualnym stanie Halo Infinite.

GramTV przedstawia:

Niedawno jednak do studia dołączyła dwójka deweloperów: weteran marki, Joe Staten, oraz Pierre Hintze. Pierwszy deweloper ma przejąć dowództwo nad przygotowywaniem kampanii fabularnej dla jednego gracza, drugi zaś nad pracami dotyczącymi trybu wieloosobowego. Przypomnijmy na koniec, że Halo Infinite zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X/S. Na ten moment wiemy jedynie, iż premiera została zaplanowana na przyszły rok.

Komentarze
1
garfieldgarfield
Gramowicz
29/10/2020 07:52

Ależ to będzie crap!!