Studio Sucker Punch zaskoczyło pozytywnie nie tylko graczy i recenzentów, ale także prezesa Sony Interactive Entertainment.
Ghost of Tsushima to bez wątpienia jedna z ciekawszych produkcji, które zadebiutowały na rynku w tym roku. Gra niedawno otrzymała nawet ogromną i darmową aktualizację, dzięki której tytuł został wzbogacony o sieciowy moduł o nazwie Legends. Tymczasem okazuje się, że najnowsze dzieło studia Sucker Punch zaskoczyło pozytywnie nie tylko graczy i recenzentów, ale także samego prezesa Sony Interactive Entertainment, Jima Ryana.
W rozmowie z GameIndustry Jim Ryan wypowiadał się na temat tytułów ekskluzywnych, tworzonych z myślą o konsolach PlayStation, a także o wewnętrznych studiach deweloperskich. Prezes Sony Interactive Entertainment podkreślił również, że japońska firma bardzo zwiększyła swoje możliwości w tworzeniu gier w trakcie trwania ósmej generacji. Ryan stwierdził, że sukces ten został osiągnięty, dzięki starannie zaplanowanej strategii i pracy poszczególnych zespołów, a nie szalonym wydatkom.
GramTV przedstawia:
“Mógłbym mówić o Naughty Dog, ale oni od zawsze tworzyli świetne gry. Porozmawiajmy jednak o Ghost of Tsushima, które odniosło ogromny sukces komercyjny i zebrało bardzo dobre opinie wśród mediów. Nie sądziliśmy, że gra zostanie przyjęta aż tak dobrze. To wiele świadczy o pracy, którą wykonało studio Sucker Punch” – powiedział Ryan.
Ghost of Tsushima zadebiutowało na rynku 19 lipca bieżącego roku. Produkcja studia Sucker Punch dostępna jest jedynie na PlayStation 4. Warto wspomnieć, że grę będzie można uruchomić również na PlayStation 5 w ramach wstecznej kompatybilności. Twórcy ujawnili jakiś czas temu, że przygody Jina Sakai będą działać na next-genowym sprzęcie Sony w 60 klatkach na sekundę.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!