GRAMowy tydzień #12 – co zadziało się w świecie gier i na naszej stronie?

gram.pl
2020/11/17 20:00
0
0

Jeden z ważniejszych miesięcy tego roku trwa w najlepsze, więc wracamy z naszą serią po przerwie i podsumowujemy ubiegłe dni!

Spis Treści

Mieliśmy małą przerwę, ale wracamy! Ostatni tekst z serii GRAMowy tydzień pojawił się prawie miesiąc temu i na swoje wytłumaczenie mamy jedynie to, że ostatnie tygodnie były chyba najbardziej intensywnym okresem bieżącego roku – nie tylko dla nas, ale właściwie dla wszystkich graczy. To oznacza również, że przez te wszystkie dni wydarzyło się naprawdę sporo. Nie chcemy jednak Was zanudzać tym, o czym najprawdopodobniej już wiecie, jeśli zaglądaliście regularnie na naszą stronę. Dzisiaj skupimy się więc na najważniejszych wiadomościach oraz wydarzeniach z ostatnich siedmiu dni z wyłączeniem wczorajszego poniedziałku (czyli okres od 9 do 15 listopada), którego podsumowanie zostawimy sobie na kolejny GRAMowy tydzień (tak, powracamy do regularnych publikacji). Nie przedłużając więc – zapraszamy do lektury!

GRAMowy tydzień #12 – co zadziało się w świecie gier i na naszej stronie?

GramTV przedstawia:

DLA PRZYPOMNIENIA: GRAMowy tydzień to konkretne podsumowanie wszystkiego, co zadziało się przez minione siedem dni w branży gier oraz w naszym serwisie. Poniżej znajdziecie listę najpopularniejszych wiadomości, zestawienie najważniejszych aktualizacji w grach, zmian, a nawet kontrowersyjnych afer czy sytuacji. Do tego mamy też najchętniej czytane przez Was artykuły oraz recenzje, a także nowe filmy, które zostały opublikowane na kanale Gram.pl. Przypomnimy również, co aktualnie można zgarnąć za darmo w sklepie Epic Games Store. Krótko mówiąc, jeżeli podejrzewacie, że mogliście przypadkiem coś ominąć lub czegoś nie przeczytać, możecie odetchnąć z ulgą – wszystko, co najważniejsze, znajdziecie tutaj!

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!