Cyberpunk 2077 na porównaniu z materiałem wideo z E3 2018

Mikołaj Ciesielski
2020/12/14 14:20
3
0

Jak najnowsza produkcja CD Projekt RED w wersji na PC wypada w zestawieniu z fragmentami rozgrywki sprzed dwóch lat?

W zeszłym tygodniu wszyscy zainteresowani mogli rozpocząć swoją przygodę w Night City, jednak nie każdy gracz jest w stanie cieszyć się najnowszym dziełem studia CD Projekt RED. Posiadacze konsol PlayStation 4 i Xbox One narzekają na masę błędów, a do całej sytuacji odnieśli się deweloperzy, którzy przeprosili za problemy i zapowiedzieli duże aktualizacje. Tymczasem w serwisie YouTube pojawił się materiał wideo, przedstawiający porównanie graficzne gry Cyberpunk 2077 w wersji na PC ze zwiastunem rozgrywki, zaprezentowanym przez twórców na targach E3 w 2018 roku.

Cyberpunk 2077 na porównaniu z materiałem wideo z E3 2018

GramTV przedstawia:

Całość dostępna jest w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę. Komputer, na którym zarejestrowano rozgrywkę z Cyberpunk 2077, został wyposażony w procesor AMD Ryzen 9 3900X, 16 GB pamięci RAM oraz kartę graficzną Nvidia GeForce RTX 3080. Grę uruchomiono na najwyższych ustawieniach i z włączoną technologią ray-tracing.

Wideo pozwala nam sprawdzić, jak produkcja CD Projekt RED zmieniła się przez ostatnie dwa lata. Możemy zauważyć, że finalna wersja może pochwalić się lepszym oświetleniem, a samo miasto jest bogatsze w różnego rodzaju detale. W demie z 2018 roku widzimy za to więcej postaci niezależnych. Porównanie znajdziecie poniżej. Rzućcie okiem i oceńcie sami.

Cyberpunk 2077 dostępny jest na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. W produkcję CD Projekt RED zagrać można również na nowych sprzętach Sony i Microsoftu w ramach wstecznej kompatybilności.

Komentarze
3
garfieldgarfield
Gramowicz
16/12/2020 11:33

SZAJS na konsolach.

ZWROTY :/

MatKus01
Gramowicz
15/12/2020 09:19
wolff01 napisał:

Obiektywnie - jest wyrażnie dopracowane.

A teraz porównajmy demo z E3 PS4 na PS4 z retail :D:D:D (ups, szkoda że na ogół robią dema na pecetach i nie ma z czym porównać)

Bo zapewne 2 lata temu dopiero zaczynali cokolwiek robić na PS4 albo i jeszcze nie.

Każdą nowoczesną grę robi się na PC, a dopiero potem dostosowuje do konsoli z prostej przyczyny - na PC łatwiej się pracuje - koduje, tworzy mapy, skrypty, grafikę obrabia, tworzy modele itp. itd. 

Obstawiam, że 2 lata temu wersja na konsole jeśli w ogóle się uruchamiała, to już był sukces. I (może nie licząc konsolowych exclusive'ów) nikt nawet nie próbuje uruchamiać gry na konsoli na kilka lat przed premierą.

wolff01
Gramowicz
14/12/2020 15:03

Obiektywnie - jest wyrażnie dopracowane.

A teraz porównajmy demo z E3 PS4 na PS4 z retail :D:D:D (ups, szkoda że na ogół robią dema na pecetach i nie ma z czym porównać)




Trwa Wczytywanie