Jak możecie zobaczyć powyżej (podajemy za serwisem Wccftech), w Microsoft Flight Simulator zagrało już ponad dwa miliony użytkowników – graczom udało się przebyć w łącznie ponad 50 milionach lotów więcej niż 3,5 miliarda mil morskich. Dowiedzieliśmy się, że społeczność zwiedziła 72 procent terenów naszej planety, 7000 osób zdecydowało się polecieć do biura studia Asobo, a 4300 do siedziby Microsoftu. Mimo wszystko najchętniej odwiedzanym i wybieranym jako kierunek miejscem jest Nowy Jork. Z kolei trzy najpopularniejsze lotniska to: JFK w Nowym Jorku, LAX w Los Angeles oraz lotnisko Heathrow w Londynie. Najczęściej wybierane są także trzy samoloty: Airbus A320 NEO, Daher TBM 930 oraz Cessna 172 (G1000).
GramTV przedstawia:
Imponującym wynikiem jest również liczba godzin, które spędzono na oglądaniu Microsoft Flight Simulator na platformie streamingowej Twitch – ich suma wynosi prawie 10 milionów. Krótko mówiąc, Microsoft Flight Simulator osiągnął naprawdę wiele i to zapewne dopiero początek. Warto zaznaczyć, że podczas tegorocznej edycji gali The Game Awards zapowiedziano (wreszcie!) wersję na Xboksa Series X oraz Series S, która ma zadebiutować na rynku latem przyszłego roku. Na koniec Microsoft postanowił wykorzystać okazję do udostępnienia uroczej reklamy gry z udziałem… latających psów. Nagranie znajdziecie poniżej.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!