Wczoraj donosiliśmy o wypuszczeniu kolejnej łatki typu hotfix dla gry Cyberpunk 2077 w wersji na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Dzisiaj natomiast możemy już potwierdzić, że aktualizacja trafiła również na komputery osobiste, a zestawienie poprawek zostało zaktualizowane o sekcję poświęconą wspomnianej platformie. Poniżej znajdziecie listę zmian dotyczących wyłącznie pecetów.
Lista zmian dotycząca wyłącznie PC:
- [AMD SMT] Zoptymalizowano domyślne zużycie rdzeni w procesorach 4- i 6-rdzeniowych AMD Ryzen (tm). Procesory 8-, 12- i 16-rdzeniowe pozostają bez zmian i działają jak zamierzono. Ta zmiana została zaimplementowana we współpracy z AMD, bazując na obustronnych testach, które wykazały poprawę wydajności wyłącznie na procesorach posiadających 6 lub mniej rdzeni.
- Naprawiono błąd w sposobie zbierania surowych danych wejściowych (Raw Input).
- Usunięto wykorzystanie instrukcji AVX, dzięki czemu gra nie będzie się już zawieszała pod koniec prologu na procesorach nie posiadających obsługi AVX.
- Usunięto konsolę debugową aby zapobiec funkcjom mogącym doprowadzić do zawieszeń gry i zablokowania zadań. Nie oznacza to jednak, że nie chcemy wspierać społeczności moderskiej. Czekajcie na dalsze informacje na ten temat ;)
- Odbicia z ray tracingu nie powinny już być zbyt jasne w porównaniu do otoczenia.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się nakładki Steam przy wyłączaniu gry.
- Usunięto plik memory_pool_budgets.csv, który nie był połączony z finalną wersją gry i nie miał na nią wpływu (stanowił pozostałość po procesie tworzenia gry i szacowaniu zużycia pamięci - nie miał wpływu na to ile pamięci było faktycznie wykorzystywane). Wrażenie poprawy wydajności gry po edycji tego pliku mogło wynikać z restartu gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!