Zapowiedziana podczas E3 2017 druga część Beyond Good & Evil rozbudziła nadzieję fanów, że po wielu latach oczekiwań gra rzeczywiście zostanie ukończona. Początkowo twórcy chętnie dzielili się nowymi materiałami z gry, ale w ostatnich miesiącach otrzymywaliśmy coraz mniej nowych szczegółów o powstającej produkcji. W międzyczasie dowiedzieliśmy się, że Michel Ancel odszedł z zespołu odpowiedzialnego za drugą odsłonę serii. Ubisoft najwyraźniej nadal pokłada wielkie nadzieje w tej grze oraz sile całej marki, gdyż niedawno francuski producent odnowił znak towarowy Beyond Good & Evil.
Ubisoft w kolejnych latach wciąż będzie mógł korzystać z marki Beyond Good & Evil. Fani czekający na kontynuację mogą więc odetchnąć z ulgą, bo taki ruch ze strony francuskiego dewelopera jest jasnym sygnałem, że prace nad drugą częścią nadal trwają. Ale odnowienie znaku towarowego może oznaczać również inne, niezapowiedziane jeszcze projekty z serii.
Najbardziej prawdopodobny jest remake pierwszej części z 2003 roku. Beyond Good & Evil otrzymał w 2011 remaster na Xboksa 360 i PlayStation 3, dlatego Ubisoft może planować tym razem pełne odświeżenie gry w nowej wersji przeznaczonej na konsole nowej generacji. Rimejki za sprawą odświeżonych dwóch części Resident Evil oraz Final Fantasy 7, stały się bardzo popularne, co jest jasnym sygnałem dla producentów, że gracze wolą pełne odświeżenie starych klasyków niż jedynie remastery.
Nie można jednak wykluczyć, że odnowienie znaku towarowego powiązane jest wyłącznie z filmową adaptacją Beyond Good & Evil od Netflixa. Na początku sierpnia platforma streamingowa ogłosiła ekranizację gry, za którą odpowiada reżyser Detektywa Pikachu, Rob Letterman. Z okazji premiery filmu Ubisoft może wypuścić na rynek różnego rodzaju gadżety z logiem serii. Co jednak ciekawe, we wniosku o odnowienie znaku towarowego jest wzmianka o grach, komiksach, książkach, a nawet naklejkach i długopisach, ale nie ma nic o filmowej adaptacji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!