Deweloperzy z polskiego studia Bloober Team postanowili zdradzić tajemnice projektowania oprawy wizualnej swojej najnowszej gry The Medium.
Dla wielu graczy The Medium to najbardziej wyczekiwana – i najważniejsza – gra bieżącego miesiąca. Deweloperzy ze studia Bloober Team nieustannie podgrzewająatmosferęwokół swojej najnowszej produkcji; dziś donosimy więc o kolejnych informacjach, tym razem dotyczących tworzenia oprawy wizualnej gry, na którą składają się dwa równoległe światy. Na oficjalnym kanale polskiego zespołu dwa dni temu pojawił się interesujący materiał, w którym zaprezentowano zamysł artystyczny, jakim kierują się twórcy.
Dowiedzieliśmy się, dlaczego wymiar rzeczywisty jest tak ponury, zaś wymiar duchowy z jednej strony jest zupełnie inny – pełen ciepłych barw – a z drugiej wciąż jednak wyjątkowo mroczny. Nie ma chyba żadnych wątpliwości co do tego, że całość prezentuje się niesamowicie – The Medium zdaje się posiadać niezwykły, jedyny w swoim rodzaju klimat, który najprawdopodobniej jest tylko jednym z wielu czynników, jakie zadecydują o tym, czy twórcy oddadzą w nasze ręce niepowtarzalną, mrożącą krew w żyłach historię.
GramTV przedstawia:
Teraz pozostaje jedynie czekać na premierę! Przypomnijmy, że The Medium zadebiutuje na rynku już 28 stycznia bieżącego roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox Series X/S. Jeżeli chcecie być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi dzieła Bloober Team, zapraszamy pod ten adres.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!