Google nie mogło naprawić własnej gry na Stadii, bo nie miało do tego ludzi

Wincenty Wawrzyniak
2021/02/24 22:45
1
0

Choć sytuacja została już (jakimś magicznym sposobem) rozwiązana, a błąd wyeliminowany, tak cała sytuacja jest dość komiczna.

Na początku bieżącego miesiąca donosiliśmy o zamknięciu wewnętrznych studiów Google Stadia w Montrealu oraz Los Angeles oraz zakończeniu wszelkich inwestycji w dalszy rozwój Stadia Games and Entertainment. Jakiś czas później na horyzoncie pojawił się interesujący artykuł prezentujący kilka absurdów w kontekście rozwiązania wspomnianych zespołów. Teraz natomiast donosimy o kolejnej komicznej sytuacji.Google nie mogło naprawić własnej gry na Stadii, bo nie miało do tego ludziJak podaje między innymi serwis Eurogamer, pierwszego dnia lutego do oferty abonamentu Stadia Pro dołączyła gra Journey to the Savage Planet. Dwa dni później na forum Reddit poświęconym platformie streamingowej Google pojawił się wpis użytkownika lordubuntu, który doniósł o poważnym błędzie – produkcja przestawała działać już na poziomie głównego menu, nie pozwalając ani na rozpoczęcie nowej gry, ani tym bardziej na kontynuowanie starej. Użytkownik nie był jedyny, ponieważ pod jego wpisem zaczęły pojawiać się komentarze graczy, którzy również doświadczyli tego samego problemu.

Dalej możemy przeczytać, że lordubuntu postanowił napisać wiadomość do supportu Google Stadia tylko po to, aby otrzymać odpowiedź, w której zasugerowano kontakt z wydawcą tytułu, czyli firmą 505 Games. Kiedy napisał do 505 Games, dowiedział się, że wszelkie dane wersji Journey to the Savage Planet razem z kodem źródłowym gry należą teraz (teraz, czyli po zakończeniu rozwijania Stadia Games and Entertainment i zamknięciu wewnętrznych studiów) do korporacji Google i tylko ona może zająć się naprawą produkcji. Google natomiast nie posiada odpowiednich osób, które mogłyby zająć się naprawą błędu.

GramTV przedstawia:

Czy raczej nie posiadało – dzisiaj artykuł na portalu Eurogamer doczekał się bowiem aktualizacji, ponieważ menadżer ds. społeczności w Google Stadia udostępniła na forum Reddit informację o patchu, który wyeliminował błąd w grze Journey to the Savage Planet w wersji na wspomnianą platformę streamingową. Co nie zmienia faktu, że cała ta sytuacja jest komiczna i w ogóle nie powinna mieć miejsca. Jakby nie patrzeć, zgłoszenie o poważnym błędzie pojawiło się ponad dwadzieścia dni temu.

Komentarze
1
Gregario
Gramowicz
25/02/2021 05:18

Zamknąć studia, a później mówić, że nie ma się ludzi, którzy mogliby to czy tamto zrobić :D Jeśli czasami oderwie się wzrok od tabelek, to z pewnością oprócz kosztów, przychodów, zysków i strat, zacznie się również dostrzegać inne skutki swoich decyzji.