Remaster może na pierwszy rzut oka nie powalać jakością grafiki, ale takie zestawienie idealnie prezentuje, jak wiele zmian zajdzie w nowej wersji legendarnego tytułu. Na filmie możemy bliżej przyjrzeć się, jak lokacje i przeciwnicy wypadają w odświeżonej wersji Diablo 2 względem oryginalnej edycji. Świetnie prezentują się nowe animacje czarów, którym zdecydowanie bliżej do trzeciej odsłony serii. Na końcu autor zaprezentował porównanie ekranu wyboru bohaterów.
Z kolei kanał GamersPrey udostępnił nowy, kilkuminutowy zapis rozgrywki z Diablo 2: Resurrected. Możemy na nim zobaczyć kilka kolejnych fragmentów z gry, przedstawiające kolejnych przeciwników, a także elementy interfejsu, w tym menu sklepu oraz wyboru umiejętności.
GramTV przedstawia:
Niedługo po prezentacji gry na BlizzConie twórcy wypowiedzieli się o ewentualnym zastąpieniu klasycznej wersji nową. Deweloperzy zapewnili, że w przeciwieństwie do WarCrafta 3: Reforged, nie zamierzają usuwać oryginału i gracze będą mieli wybór, w którą wersję wolą zagrać.Dodatkowo wskazali, że gra będzie wolna od jakichkolwiek mikrotransakcji, gdyż chcą zapewnić jak najwierniejszy remaster gry.
Diablo 2: Resurrected zadebiutuje w 2021 roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 oraz PlayStation 5, a także na Nintendo Switch.
bo w korpo powołuje się specjalny zespół, który gruntownie analizuje oczekiwania klientów i na podstawie skomplikowanych statystyk i wyrafinowanych narzędzi wykazuje, jak finalnie produkt ma wyglądać.
fenr1r napisał:
No fajnie to wygląda. Dlaczego Diablo 3 nie zrobili w takim stylu?
Bzdury, tak blizzard wtedy(2006 rok) nie wyglądał. Zespół pracujący nad Diablo 3 liczył wtedy koło 30 osób ostatecznie rozrósł się do 70 osób i reżyser gry Jay Wilson miał pełną swobodę twórcą i on zdecydował się na taki styl. Były dwie mroczniejsze propozycje ale je odrzucił. Właściwie głównym problemem Diablo 3 było to że powstawało z małym zespołem który chciał zrobić rewolucyjny projekt nawet nad tym remasterem D2 pracuję większy zespół.
Norgon
Gramowicz
27/02/2021 17:09
fenr1r napisał:
No fajnie to wygląda. Dlaczego Diablo 3 nie zrobili w takim stylu?
bo w korpo powołuje się specjalny zespół, który gruntownie analizuje oczekiwania klientów i na podstawie skomplikowanych statystyk i wyrafinowanych narzędzi wykazuje, jak finalnie produkt ma wyglądać.
dzelada
Gramowicz
27/02/2021 17:05
fenr1r napisał:
No fajnie to wygląda. Dlaczego Diablo 3 nie zrobili w takim stylu?
Priorytetem był wow a Doblo było drugorzędne do blizzarda