Mighty Koi to polskie studio GameDev założone w 2022 roku. Studio pracuje obecnie nad dwoma grami – „Thorgal” i „Nocny Wędrowiec”, których oficjalne trailery zostały zaprezentowane równolegle na wielu rynkach 8 marca 2024 roku.
Główne obszary współpracy Focus Nation i Mighty Koi to tworzenie i wdrożenie komunikacji 360 w zakresie promocji studia oraz rozwijanych gier. Ponadto zadaniem Focus Nation w ramach rozpoczętej współpracy jest „zbliżanie świata biznesu do świata gamingu”. Focus Nation odpowiadać będzie za działania marek w obszarze uniwersum “Thorgal” i “Nocny Wędrowiec”: dedykowane działania zbliżające marki do środowiska gamingowego, zaangażowanie marek w świat gier oraz promocje i rozszerzanie grup odbiorców.
Pierwsze cinematic trailery gier, które ukazały się wraz z oficjalnym ogłoszeniem tytułów, wywołały duże poruszenie i spotkały się z olbrzymim uznaniem społeczności graczy.
„Thorgal”, to przygodowa gra akcji z elementami RPG, osadzona w świecie popularnych komiksów z gatunku fantastyki, autorstwa Grzegorza Rosińskiego i Jeana Van Hamme’a. To fabularna rozgrywka oparta na klasycznej, znanej fanom konwencji, w nowoczesnej i wciągającej adaptacji. „Thorgal” stawia sobie za cel trafianie zarówno do ogromnego grona obecnych miłośników serii (w Polsce, Belgii, Holandii, Szwajcarii czy Francji), jak i do nowych odbiorców gry.
"Nocny Wędrowiec" to z kolei gra, która powstaje na podstawie wielokrotnie nagradzanej powieści Jarosława Grzędowicza „Pan Lodowego Ogrodu” - jest połączeniem gatunków RPG i soulslike, charakteryzującym się unikalnymi rozwiązaniami i innowacyjnym podejściem do znanych i lubianych przez graczy mechanik. Istotnym aspektem całego doświadczenia w grze jest wyraźnie zarysowana i wciągająca fabuła.
Jak komentuje Michał Korczak, Strategy & Managing Director Focus Nation: “Chcemy wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie oraz zdobyte przez lata kontakty i dać szansę markom, by stały się częścią wyjątkowej historii, która właśnie się tworzy. Będzie to dla nich możliwość, by dotrzeć do obecnych oraz nowych odbiorców, którzy doceniają wciągający świat gier, są w niego prawdziwie zaangażowani i w coraz większym stopniu spędzają wolny czas nie przed telewizorem, ale przed konsolą czy komputerem”.
Marcin Grzegórski, Założyciel i Managing Director Mighty Koi dodaje:
„Mighty Koi to polskie studio gamingowe z olbrzymim potencjałem i ambitnymi planami rozwoju na najbliższe lata. Studio dysponuje unikalną technologią, która przyśpiesza modelowanie oraz zespołem doświadczonych specjalistów, który dynamicznie się rozrasta i w ciągu najbliższego roku ma powiększyć się do ponad 200 osób. Rozpoczęcie współpracy z Focus Nation jest dla nas kolejnym krokiem naprzód w umacnianiu naszej pozycji. Wsparcie agencji z 20-letnim doświadczeniem i setkami zrealizowanych projektów pozwoli nam skupić się na tym, co kochamy najbardziej, czyli na tworzeniu gier i ze spokojem powierzyć działania marketingowe zaufanemu partnerowi”.
Agencja Focus Nation jest odpowiedzialna za zbudowanie wizerunku Mighty Koi, w tym także w obszarze employer branding, jako stabilnej, nowoczesnej i innowacyjnej firmy gamingowej, dostarczającej wysokiej jakości produkty (oparte na własnych technologiach, uznanym studiu animacji, wyjątkowych IP). Będzie to związane z działaniami wokół klienta końcowego (fanów, klientów biznesowych, potencjalnych pracowników, itd.)
Jednocześnie zadaniem Focus Nation jest budowanie świata Thorgala i Nocnego Wędrowca oraz światów samych gier. To oznacza zwiększanie grona zaangażowanych fanów i działania aktywizujące sprzedaż.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!