Do sieci trafiły nowe informacje o Assassin's Creed Red, czyli kolejnej odsłonie serii od Ubisoftu.
Wycieka coraz więcej szczegółów dotyczących Assassin's Creed Red. Jeszcze w lutym dowiedzieliśmy się, w jaki sposób gra powiązana będzie z szykowanym przez Ubisoft Assassin's Creed Infinity, czyli interaktywnym hubem serii. Z kolei na początku marca usłyszeliśmy, że AC Red będzie „gigantycznym skokiem naprzód” dla całej marki. Czy tak się stanie, dowiemy się bliżej premiery, ale teraz na Reddicie pojawił się interesujący post od osoby, która rzekoma ma znać gracza, który brał udział w testach gry. Chociaż te informacje nie zostały potwierdzone, to pokrywają się one z poprzednimi plotkami. Warto mieć jednak na uwadze, że mogą okazać się nieprawdziwe.
Assassin’s Creed Red z nowymi szczegółami
Prolog Assassin’s Creed Red rozpoczyna się od misji samouczka rozgrywającej się między 1450 a 1470 rokiem. Historię czekają dwa znaczące przeskoki w czasie zaprezentowane w przerywnikach filmowych. W prologu usłyszymy okrzyk wojenny, po czym kamera skieruje się na małą, płonącą wioskę Naoi/Naoe, gdy bohaterka była młodsza, po czym nastąpi wspomniany przeskok do czasu, gdy jest już dorosła. Dowiemy się również o jej motywacjach, dlaczego ściga członków Zakonu Templariuszy. Pierwszą postacią, jaką zobaczymy nie będzie jednak główna bohaterka, ale inna kluczowa postać dla całej historii.
Głównymi bohaterami będą samuraj Yasuke, który zostaje przygarnięty przez klan oraz kobieta shinobi Naoi/Naoe, która już jest częścią klanu znanego jako Iga, prowadzonego przez jej ojca Nagato Fujibayashiego. Ich interesy są zbieżne, walcząc przeciwko wspólnego wrogowi. W innym przypadku nie nawiązaliby ze sobą współpracy.
GramTV przedstawia:
Assassin’s Creed Red czekają również gameplayowe zmiany. Parkouru ma być więcej i ma być bardziej rozwinięty niż w czterech poprzednich grach z serii. W testach gry udostępniono tylko jedno miasto, które było gęsto zaludnione, a projekt rozmieszczenia budynków pozwalał na płynne przemieszczanie się po dachach bez konieczności schodzenia na ziemię. Niestety nie będzie możliwości wspinania się po każdej powierzchni, ale żeby dostać się na dachy niektórych budynków, wykorzystamy linkę z hakiem. Dodatkowo w grze maja znaleźć się aktywności poboczne powiązane z parkourem.
W grze nie będziemy skazani tylko na jednego bohatera, którego wybierzemy na początku zabawy. Pomiędzy Yasuke a Naoi/Naoe będziemy mogli się swobodnie przełączać, ale system ten nie będzie podobny do tego z Assassin’s Creed Syndicate. Aby zmienić bohatera, będziemy musieli udać się do kryjówki. Bazę Assassynów będzie można w jakiś sposób dostosowywać, ale nie będzie można zmieniać ich kolorów. Przynajmniej na premierę nie będzie opcji zmiany wyglądu ekwipunku, aby zachować ich statystyki, a także Nowej Gry+.
Tester wspomniał również o Assassin's Creed Infinity, które także miał okazję sprawdzić. Potwierdza, że będzie to hub, który będzie ciągle rozwijany i zaoferuje małe, jak i duże DLC do przyszłych odsłon serii. Nie zabraknie mikrotransakcji, które będą opcjonalne. W hubie będziemy mogli stworzyć nową postać, którą będziemy obserwować z perspektywy trzecioosobowej. W AC Infinity pojawi się tryb zwany Dynastią, który nie będzie bezpośrednio powiązany z AC Red.