Domniemana poboczna odsłona kultowego cyklu miała zostać opóźniona o kilka miesięcy.
Niedawno informowaliśmy Was o opóźnieniu premiery gry Avatar: Frontiers of Pandora. Wygląda jednak na to, iż nie jest to jedyny opóźniony projekt Ubisoftu – podczas prezentacji wyników finansowych za pierwszy kwartał roku fiskalnego 2022/23 korporacja poinformowała nie tylko o anulowaniu prac nad czterema grami, ale również wspomnieli o opóźnieniu mniejszego niezapowiedzianego projektu premium.
Assassin’s Creed: Rift również opóźnione
Jak twierdzi (podajemy za serwisem GameSpot) znany branżowy dziennikarz – Jason Schreier – drugim projektem, który Ubisoft zdecydował się opóźnić, jest gra Assassin’s Creed: Rift, czyli poboczna odsłona kultowej serii. W artykule opublikowanym na łamach portalu Bloomberg mężczyzna powołał się na anonimowe źródła i poinformował, iż pierwotnie Rift miało ukazać się w lutym przyszłego roku.
Ostatecznie jednak premiera została przesunięta na maj lub czerwiec. I choć nie jest to duże opóźnienie, tak może ono sporo znaczyć dla samej firmy. W jego wyniku nowa produkcja wejdzie do sprzedaży dopiero w kolejnym roku fiskalnym; obecny rok fiskalny zakończy się 31 marca przyszłego roku.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Oprócz tego dziennikarz ponownie potwierdził, że Assassin’s Creed: Rift zostanie osadzone na Bliskim Wschodzie. Pierwotnie gra miała być dodatkiem do Assassin’s Creed: Valhalla, ale twórcy ostatecznie postanowili zrobić z niej zupełnie nowy, osobny projekt.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!