Od udostępnienia aktualizacji 1.5 do gry Cyberpunk 2077 minęło sporo czasu, a społeczność zdążyła odnaleźć sporo ciekawych – nieudokumentowanych! – zmian.
Na początku ubiegłego tygodnia przedstawiciele polskiego studia CD Projekt RED zaprezentowaligameplay z gry Cyberpunk 2077 w wersji na konsole nowej generacji, czyli PlayStation 5 oraz Xbox Series X, a także udostępniliniezwykle obszerną listę zmian, które znalazły się w aktualizacji z numerem 1.5. Od tamtego czasu społeczność była jednak w stanie odnaleźć ważne zmiany w balansie rozgrywki – tyle że te z jakiegoś powodu nie zostały oficjalnie udokumentowane. Jak podaje serwis Game Rant, nie jest tego dużo, a przynajmniej, jeśli weźmiemy pod uwagę najbardziej istotne rzeczy. Pomniejszych niuansów jest więcej.
Na liście znajdziemy chociażby znaczne zmniejszenie szans na trafienie krytyczne oraz obrażenia krytyczne zadawane przez legendarne bronie, osłabienie Legendarnych Armadillo (które teraz dają tylko 75 punktów pancerza na modyfikację) czy zmniejszenie maksymalnej liczby gniazd na modyfikacje, jakie możemy posiadać we wszystkich elementach ubioru z 20 do 9. Jak zauważyła społeczność, wszystkie te zmiany zmuszają gracza do nieco staranniejszego planowania rozwoju głównego bohatera.
GramTV przedstawia:
Warto również zaznaczyć, że w międzyczasie posiadacze konsol PlayStation 4 donieśli o bardzo poważnym błędzie – problem powodował, że gra nie uruchamiała się na niektórych sprzętach poprzedniej generacji po zainstalowaniu aktualizacji 1.5. Deweloperzy szybko jednak zareagowali na te zgłoszenia i wystosowali odpowiednią łatkę, która została udostępniona na PS4, o czym poinformowali na Twitterze.
Wczytywanie ramki mediów.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia 2020 roku nakomputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a także (teraz) na PlayStation 5 oraz Xbox Series X.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie chętnie wróciłem do tej gry, ale nie zawiodłem się. Na prawdę przyjemniej się gra. Wiele rzeczy jeszcze jest do zmiany, ale jak będą pracować (chociażby i w takim tempie jak dotąd) to gra za jakiś czas ma szansę stać się takim drugim No Man's Sky.