Niemal miesiąc temu Cyberpunk 2077 otrzymał długo oczekiwanego patcha oznaczonego numerem 1.2. Aktualizacja nie spełniła jednak nadziei graczy i produkcja CD Projekt RED nadal zmagała się z licznymi problemami. Część bolączek wyeliminował udostępniony dwa tygodnie później hotfix, ale wiele osób nadal narzekało na brak komfortowej zabawy w cyberpunkowym świecie. Może zmieni się to po dzisiejszej łatce, która już trafiła na komputery osobiste, konsole i Google Stadia. Deweloper tym razem obiecuje, że „aktualizacja naprawia najczęściej zgłaszane błędy od poprzedniej aktualizacji, a także zapewnia kolejne poprawki stabilności i wydajności gry”. Poniżej znajdziecie pełną listę zmian:
Konsole
- Optymalizacja i usprawnienia obsługi jednostek GPU oraz ESRAM na konsoli Xbox One.
- Poprawki w zarządzaniu pamięcią na PlayStation 5.
Stadia
- Gra nie będzie się już blokowała w menu przypisania klawiszy kiedy klawiatura nie jest dostępna.
W ostatnich dniach o produkcji gry wypowiedział się Paweł Sasko, główny projektant zadań, który pełen emocji wytłumaczył fanom, jak ambitny i trudny był cel studia, ale rozumie rozgoryczone osoby, które liczyły na dostarczenie lepszego produktu. Natomiast CD Projekt RED przedstawił oficjalne wyniki sprzedaży Cyberpunka 2077, które robią ogromne wrażenie, szczególnie przy tak krótkim okresie sprzedaży tytułu.
Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na rynku w grudniu ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jeszcze w tym roku produkcja ma otrzymać aktualizację dedykowaną dla PlayStation 5 i Xboksa Series X.
Wczytywanie ramki mediów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!