CD Projekt RED powoli przygotowuje się do premiery dodatku Cyberpunk 2077: Widmo Wolności, ale wciąż nie zapomina o podstawowej wersji gry, która właśnie otrzymała nową aktualizację. Rozmiar patcha nie jest znany, ale posiadacze Cyberpunka 2077 w wersji na komputery osobiste, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S jeszcze dzisiaj będą mogli pobrać aktualizację, która eliminuje wiele błędów, w tym problemy występujące w zadaniach, czy usprawniając efekty wizualne. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.
Cyberpunk 2077 – aktualizacja 1.63 (lista zmian)
Zadania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego po wybraniu niebieskiej opcji dialogowej i dwukrotnym wezwaniu Mitcha akcja dzwonienia nie znikała z ekranu.
- Nowy początek – naprawiono błąd, w wyniku którego V umierał po przekroczeniu granicy.
- Gdzie jest Johnny? – teraz powinno być możliwe zbadanie wszystkich wskazówek na Ebunike bez zostania wykrytym.
- Koty w ciemności – naprawiono błąd, w wyniku którego w dzienniku nie było żadnych celów.
- Rozpoznanie wzorca – naprawiono błąd, który mógł powodować spontaniczną śmierć V podczas zadania.
- Ostatni gasi światło – naprawiono błąd, w wyniku którego Panam nie było przed garażem, a zamiast tego pojawiała się w motelu.
- Pistolet niepowtarzalny – naprawiono błąd, w wyniku którego dialog ze Skippy'm nie aktywował się po wykonaniu 50 zabójstw i nie można go było także odłożyć.
- Never Fade Away – naprawiono błąd, w wyniku którego Rogue znikała z kanapy w Atlantis, blokując postępy.
- Ciemna alejka – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Pozbądź się policjantów”, bo policjantów nie było w określonym miejscu.
- Przerwane milczenie – naprawiono błąd, w wyniku którego hologramy i platformy znikały z parady, jeśli wczytano zapis automatyczny.
- Przerwane milczenie – naprawiono błąd, w wyniku którego Takemura nie dzwonił, by zacząć misję na paradzie.
- W topieli – naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy teleportowała się pod ziemię po wejściu do kościoła.
- Mieszkanie nr 303 – Takemura przejdzie teraz do swojej kryjówki, zamiast stać na środku pokoju podczas ataku Arasaki.
- Quadro, gdzie jesteś? – naprawiono błąd, który sprawiał, że Quadra Turbo-R V-Tech pojawiała się pod ziemią, blokując postępy.
- Na skróty – wrogowie i furgonetka będą się teraz poprawnie pojawiać.
- Skok na głęboką wodę – naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie nie był obecny w Afterlife.
- Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, w wyniku którego nomadów nie było na stacji kolejowej.
Otwarty świat
- Naprawiono błędy, w wyniku których pewne kontrakty blokowały się na etapie „nieodkryte” i nie rozpoczynały się po wejściu na określony obszar.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas wypowiedzi niektórych NPC-ów na Rancho Coronado zamiast tekstu nad głowami wyświetlały się zwykłe napisy.
- Kontrakt: Krwawy sport – V już nie będzie się odbijać tyłem, gdy spojrzy w lustro w łazience w dojo.
- Kontrakt: Ostatnie logowanie – naprawiono błąd, w wyniku którego można było podnieść przedmiot związany z zadaniem, zanim zadanie zostało aktywowane, co burzyło porządek misji.
- Kontrakt: Impreza pożegnalna – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu z Flavio.
- Kontrakt: Króliki doświadczalne – wszystkie androidy strażnicze w hotelu będą teraz poprawnie angażować się w walkę.
- Kontrakt: Na smyczy – naprawiono błąd, który mógł powodować, że kontrakt zablokuje się bez żadnego celu po jego zakończeniu.
- Kontrakt: Seryjny samobójca – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło aktywować się ponownie po jego ukończeniu i zablokować się na celu „Wykradnij dane”.
- Zgłoszenie przestępstwa: Krwawa pogoda – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło zablokować się na celu „Przeszukaj skrzynię” mimo że akcja ta została wykonana.
- Zgłoszenie przestępstwa: Czerwony towarzysz – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było przeszukać skrytki.
Interfejs
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas transferu pieniędzy lub danych interfejs wyświetlał tekst: „Hakowanie wroga”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego urządzenia mogły nie nadawać się do użytku po otwarciu mapy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przełączenie FSR nie powodowało wyszarzenia funkcji po restarcie gry z włączoną opcją dynamicznego skalowania rozdzielczości.
Efekty wizualne
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na niektórych powierzchniach pojawiały się artefakty koloru przy włączonym Path Tracingu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na krawędziach niektórych obiektów pojawiały się jasne, kolorowe błyski przy włączonej opcji DLSS.
PC
- Usunięto błąd, który występował podczas uruchamiania gry podczas używania Razer Chroma.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zrzuty ekranu z trybu fotograficznego mogły być wyświetlane jako puste pliki i zostały przywrócone do oryginalnej lokalizacji folderu.
- Poprawiono wydajność generowania klatek z użyciem DLSS na procesorach AMD.
Konsole
- Zmieniono liczbę dostępnych miejsc zapisu na Xbox do 20 na napis ręczny i 10 na zapis z punktu bez powrotu. Gracze, których liczba zapisów przekracza nowy limit, będą musieli usunąć niektóre zapisy, aby móc utworzyć nowe.
- Usunięto błąd, który wpływał na wydajność na konsolach Xbox Series X|S po dłuższym czasie grania.
Różne
- Naklejki i ramki trybu fotograficznego będą teraz poprawnie pojawiać się na zrzutach ekranu.
- Padre będzie teraz rozpoznawał V korposa lub nomada we wstępnym holocallu.
REDmod
- Umożliwiono wdrażanie modów z pliku z listą.
- Zaktualizowano teksty pomocnicze dla komend.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!