Cyberpunk 2077 z aktualizacją 2.01. CD Projekt RED ujawnia listę zmian i poprawek
CD Projekt RED podkreśla, że aktualizacja 2.01 do gry Cyberpunk 2077 i dodatku Widmo wolności usuwa najczęściej napotykane przez graczy błędy, a także poprawia wydajność gry na wszystkich platformach. Deweloperzy w szczególności przyjrzeli się wprowadzonemu w rozszerzeniu Dogtown. Najnowszy patch powinien poprawić działanie gry we wspomnianej dzielnicy.
Aktualizacja 2.01 wprowadzana jest właśnie zarówno na komputery osobiste, jak i konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Lista zmian jest dość pokaźna. Deweloperzy zajęli się bowiem różnego rodzaju błędami związanymi z zadaniami oraz samą rozgrywką. Wprowadzone przez CD Projekt RED zmiany i poprawki prezentują się następująco:
Widmo wolności
Wysokie progi – powtarzanie niebieskiej opcji dialogowej związanej z przeszłością Korpa w rozmowie z Paco nie będzie już blokowało postępów.
Terra Incognita – naprawiono błąd, w wyniku którego można było zdobyć wiele punktów Relica, aktywując pierwsze spotkanie z Songbird więcej niż raz.
Dzień próby – naprawiono błąd, który mógł powodować zablokowanie się V na ścianie lub dachu po wykonaniu ostatecznego ciosu na Kurcie Hansenie.
Słuszna sprawa
Naprawiono błąd, który mógł powodować zniknięcie całego ruchu ulicznego po ukończeniu zadania.
Naprawiono błąd, w wyniku którego rozpoczęcie walki w garażu w określonych scenariuszach mogło powodować różne zakłócenia w postępach zadania.
Nowe życie, stare parówki – naprawiono błąd, który powodował, że brama prowadząca do stoiska z hot-dogami Billa była zamknięta.
Ku otchłani
Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi skanowanie systemów sieci neuronowych.
Wprowadzono różne poprawki urządzeń w bunkrze.
Ciernie i gwiazdy – naprawiono błąd, który powodował, że drzwi prowadzące na prom się nie otwierały.
Czarne czy czerwone?
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał V opuszczenie gniazda snajperskiego po wielokrotnym przełączaniu kamery na końcu sekwencji, co blokowało postępy w zadaniu.
Reed będzie miał teraz na sobie swój imprezowy strój podczas rozmowy z Songbird.
Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre rozmowy telefoniczne niezbędne do kontynuowania głównego wątku fabularnego rozpoczynały się z opóźnieniem.
Wizualne poprawki animacji, oświetlenia, scen, efektów specjalnych i innych
Poprawiono wydajność zarówno na PC, jak i na konsolach, zwłaszcza w obszarze Dogtown.
Zadania i otwarty świat
Dom lalek – efekt zniekształcenia, spowodowany rozmową z Johnnym i wybraniem określonej opcji dialogowej na końcu zadania, nie będzie już utrzymywał się na ekranie.
Na rozdrożach – naprawiono błąd, który mógł spowodować, że zadanie zawieszało się na celu „Pokonaj Nasha i jego ludzi”, jeśli gra została zapisana podczas walki przed aktualizacją 2.0.
Kontrakt: Gorący materiał
Naprawiono błąd, w wyniku którego samochód Teda Foxa w ogóle się nie pojawiał.
Naprawiono błąd, w wyniku którego kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu się do obszaru zadania.
Kontrakt: Impreza pożegnalna – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu z Flavio, bo pojawiał się pod ziemią.
Kontrakt: Kto daje i zabiera... – naprawiono błąd, w wyniku którego SUV Militechu pojawiał się pod ziemią.
Czerwony wieszcz
Naprawiono błąd, który powodował, że pozostawienie niedokończonego zadania mogło blokować skanowanie wskazówek, uniemożliwiając graczowi postępy w wielu zadaniach.
Naprawiono błąd, który powodował, że strona Bartmoss Collective w niektórych przypadkach nie była widoczna.
Wielki sen – naprawiono błąd, w wyniku którego ikony leczenia i radia znikały z interfejsu po pościgu samochodowym z Takemurą.
Przesyłka polecona – naprawiono błąd, który powodował, że zadanie nie aktywowało się, jeśli gracz zbliżył się do lokacji przed aktualizacją 2.0.
Skok na głęboką wodę
Naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie nie był obecny w Afterlife.
Naprawiono błąd, który powodował, że podczas jazdy windą na 42. piętro przy niskiej liczbie FPS-ów V mógł spaść przez podłogę i zginąć.
Ukryta prawda – naprawiono błąd, w wyniku którego ukończenie zadania mogło sprawiać, że system policyjny przymykał oko na przestępstwa V.
Miasto Snów – naprawiono błąd, który powodował, że jeśli gracz wsiadał na miejsce kierowcy z miejsca pasażera, Jackie wracał do stoiska z makaronem i odmawiał jazdy do ripperdoca.
Naprawiono błąd, który powodował, że Kroniki kryminalne NCPD mogły pozostać nieukończone nawet po splądrowaniu niezbędnych kontenerów.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre bronie ikoniczne nie pojawiały się na ścianie skrytki w mieszkaniu V.
Obniżono wartość testu zdolności wymaganego do wejścia na obszar, gdzie można znaleźć katanę termiczną.
Rozgrywka
Umożliwiono prawidłowe przełączanie się na wszczepy rąk poprzez zmianę broni.
Naprawiono błąd, który mógł wywołać u V niewrażliwość na wszystkie obrażenia.
Wrak radiowozu NCPD bez kół nie będzie już patrolował ulic Night City.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre starsze modyfikacje w ekwipunku i skrytce nie były prawidłowo wymieniane na nowe modyfikacje broni.
Naprawiono błąd, który powodował, że broń zdobyta przed aktualizacją 2.0 mogła mieć zbyt wysoki poziom w porównaniu do poziomu gracza.
Usunięto nieaktualne schematy do wytwarzania.
Po rozmontowaniu Budget Arms Slaught-o-matic gracz otrzyma teraz 1 podzespół do wytwarzania.
GramTV przedstawia:
PC
Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs mógł pokazywać dane wejściowe z kontrolera podczas gry na klawiaturze i myszy.
Gracze, którzy nie mogli zdobyć osiągnięć z powodu błędu, który uniemożliwiał odblokowanie osiągnięć Widma Wolności na PC przed wprowadzeniem backendowej poprawki w dniu premiery, będą mogli odblokować je retroaktywnie na GOG i Steam po wczytaniu zapisu z danej rozgrywki. Jesteśmy w trakcie badania tego problemu na Epic Games Store.
Naprawiono błąd, który powodował, że po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0, ale nie zainstalowaniu dodatku na GOG-u, w menu gry mogło pojawiać się okienko z informacją „Pobrano Widmo wolności – wróć do menu głównego, aby uzyskać dostęp do nowej zawartości”.
Poprawiono jakość obrazu DLSS Ray Reconstruction na poziomie wydajności Ultra.
Konsole
Rozwiązano problem uszkodzonych zapisów na PlayStation, zwiększając maksymalny rozmiar pliku zapisu. Uwaga: nie naprawi to zapisów uszkodzonych przed aktualizacją.
Naprawiono błąd, który powodował, że uruchomienie gry bez połączenia z internetem wymagało od gracza ponownego zalogowania się do Moich nagród przez GOG-a.
Różne
Różne poprawki błędów na PC i konsole
Głośność radia pojazdu została dostosowana tak, aby nie było już zbyt ciche w porównaniu z innymi dźwiękami w grze. Jeśli głośność innych dźwięków została przez ciebie obniżona, aby lepiej słyszeć radio, możesz ponownie dostosować głośność przed kontynuowaniem gry.
Dodano brakujące dźwięki Basiliska.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zdobyć nieskończoną liczbę punktów w Trauma Drama, strzelając do wrogów nieustannie spadających z helikoptera.
Strony Growl FM i Dark Star będą teraz widoczne podczas rozgrywki bez dodatku Widmo wolności.
Naprawiono błąd, który powodował, że rozłączenie z internetem nie powodowało wyświetlenia komunikatu o błędzie w zakładkach Moje nagrody i Postępy międzyplatformowe.
Piosenka „History” autorstwa Gazelle Twin and Trash Generation nie będzie już odtwarzana przy włączonej opcji „Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim”.
Usunięto błąd, w wyniku którego włosy nie rzucały cienia przy włączonym ray-tracingu.
Gracze, którzy zamówili Widmo wolności przedpremierowo, ale nie otrzymali Quadra Sport R-7 „Vigilante”, teraz otrzymają samochód.
Wprowadzono poprawki do lokalizacji w języku ukraińskim. Poprawiono w szczególności linie, w których tłumaczenie straciło pierwotne znaczenie.
REDmod
Naprawiono błąd, który powodował, że tweak mody nie kompilowały się w REDmodzie.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!