Mnóstwo materiałów z gry prezentujących styl oprawy wizualnej. O takie Diablo 4 walczyliśmy?
Mnóstwo materiałów z gry prezentujących styl oprawy wizualnej. O takie Diablo 4 walczyliśmy?
Już na ostatnią chwilę, ale Blizzard zdążył z publikacją najnowszego Piekielnego Kwartalnika dotyczącego prac nad wyczekiwanym Diablo 4. Przywołana publikacja tym razem koncentruje się przede wszystkim na kwestiach artystycznych i oprawie wizualnej nowego Diablo, dzięki czemu możemy rzucić okiem nie tylko na serię nowych grafik, ale też masę renderów. Te znajdziecie poniżej, a tymczasem pozostańmy jeszcze na chwilę przy treści wpisu.
Blizzard przekonuje w nim, iż Diablo 4 zaoferuje nieznany dotąd stopień personalizacji bohatera, co przełoży się na unikalny wygląd postaci, nawet w skali wszystkich bywalców serwera. Brzmi nieźle, szczególnie że nasze customowa postać tym razem zagości na wybranych przerywnikach filmowych, gdyż większość (nie wszystkie) z nich będzie zrealizowana na silniku gry.
Jednocześnie okazuje się, że Blizzardowi blisko było do realizmu przy projektowaniu oprawy wizualnej dla Diablo 4, ale całość jest mocno zakorzeniona w fantastycznej stylistyce i tego możemy oczekiwać po grze. Twórcy przekonują, że wykonali kawał dobrej roboty, ale to oczywiście przyjdzie nam zweryfikować dopiero po oficjalnej premierze tytułu.
Diablo 4 zmierza na PC i konsole bez oficjalnej daty premiery, ale tej możemy spodziewać się najwcześniej w 2022 roku.