Czerwona nota najchętniej oglądanym filmem Netflixa. Porażka Cowboy Bebop

Radosław Krajewski
2024/01/02 12:05
1
0

Najnowszy film Netflixa idzie po absolutny rekord oglądalności filmów. Z kolei aktorska wersja Cowboy Bebop nie przyciągnęła do siebie tłumów.

W ubiegłym tygodniu Netflix poinformował o uruchomieniu strony z aktualizowanymi statystykami oglądalności ich filmów i seriali. Specjalnie przygotowana strona pokazuje listę dziesięciu najpopularniejszych produkcji na platformie. Jednak zamiast podawać liczbę kont, które obejrzały dany tytuł, Netflix prezentuje łączną liczbę godzin spędzonych przy serialu przez ich abonentów. Tym samym dowiedzieliśmy się, że Czerwona nota wciąż nie miała sobie równych, utrzymując fotel lidera w rankingu z ubiegłego tygodnia.Czerwona nota najchętniej oglądanym filmem Netflixa. Porażka Cowboy BebopFilm Netflixa już w dzień premiery ustanowił nowy rekord najlepszego otwarcia dla oryginalnej produkcji platformy. Niedługo później gwiazda widowiska, Dwayne Johnson, podał pełniejsze dane, według których film obejrzało przeszło 150 milionów kont. Potwierdzają to oficjalne statystyki Netflixa, z których wynika, że przez pierwsze trzy dni od premiery, Czerwoną notę oglądano przez 148 milionów godzin, żeby przez kolejne siedem dni dołożyć do tego 129 milionów godzin. Łącznie daje to niecałe 278 milionów godzin na koncie Czerwonej noty. Tym samym po zaledwie dziesięciu dniach film zajmuje drugie miejsce wśród najpopularniejszych filmów platformy, goniąc Nie otwieraj oczu z wynikiem 282 milionów godzin. Czerwona nota już stała się najpopularniejszym filmem Netflixa, którego nowy wynik powinien zostać wkrótce oficjalnie podany przez platformę.

Platforma nie może być zadowolona z premierowego wyniku aktorskiej wersji Cowboy Bebop. Netflix z pewnością oczekiwał, że serial stanie się międzynarodowym przebojem, który stanie się jedną z najchętniej oglądanych produkcji na platformie. Niestety przed pierwsze trzy dni serial obejrzano jedynie przez 21,6 miliona godzin, co dało dopiero 6 miejsce wśród seriali anglojęzycznych. Widzowie chętniej oglądali trzeci sezon Ty, który znajduje się na liście od 6 tygodni, Opiekunkę, która z kolei nieprzerwanie od 8 tygodni utrzymuje się w górnej połowie najpopularniejszych produkcji Netflixa, a także trzeci sezon Narcos: Meksyk, Król Tygrysów 2 i pierwszy sezon Arcane.

GramTV przedstawia:

O porażce Cowboy Bebop świadczą również lepsze wyniki aż trzech produkcji nieanglojęzycznych. W 10 kolejnym tygodniu Squid Game zaliczył oglądalność na poziomie 30,4 mln godzin, co łącznie daje 1,650 miliarda godzin. Dziwi za to wysoka oglądalność drugiego sezonu kolumbijskiego The Queen of Flow z 38,6 mln godzin oraz nowy koreański serial Hellbound, który był oglądany przez 43,8 mln godzin. Co najwyżej przeciętna oglądalność Cowboy Bebopa i mieszane reakcje widzów mogą utrudnić zamówienie serialu na drugi sezon.

Komentarze
1
wolff01
Gramowicz
24/11/2021 17:45

Brawo - adaptacja kultowego i rozpoznawalnego tytułu, w czasach gdy manga i anime dominuje na amerykańskim rynku i... jest klapą.

Inna sprawa że może jednak przecenili popularność oryginału, w końcu jest z 1998, a teraz ludzie żyją innymi tytułami.