Deweloper prezentuje realistyczną fizykę wody na silniku UE5

DK
2022/06/20 15:00
0
0

Twórca zestawu Brushify opowiada o tym, jak tworzy się plażę w środowisku Unreal Engine 5.

Joe Garth to autor Brushify – zestawu narzędzi służących do projektowania realistycznych krajobrazów na najnowszym engine’ie Epic Games. Na swoim kanale na YouTube autor zamieścił ostatnio ciekawy filmik, na którym opowiada o tworzeniu poszczególnych elementów wirtualnej plaży. Nagranie obejrzycie na samym dole niniejszej wiadomości.

Deweloper prezentuje realistyczną fizykę wody na silniku UE5

Wspomniane elementy to przede wszystkim fizyka wody przy jej kontakcie z brzegiem, oświetlenie i dynamiczne niebo. Trzeba przyznać, że plaża na filmie wygląda zachwycająco – naprawdę trudno byłoby odróżnić wirtualne ujęcia od rzeczywistych.

GramTV przedstawia:

Ostatnio pisaliśmy trochę o możliwościach silnika Unreal Engine 5. Na przykład pod tym adresem zobaczycie wideo z 40 realistycznymi krajobrazami. Z kolei tutaj pisaliśmy o fanowskim remake’u GTA Vice City na UE5, a pod tym linkiem – o nagraniu ze Starfield w tym środowisku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!