Dziennikarze serwisu Game Rant mieli okazję podczas niedawnego wydarzenia dla prasy porozmawiać z Robem Gallerani, dyrektorem designu w studio Blizzard Entertainment, oraz przedstawicielem projektu Diablo II: Resurrected, Michaelem Bukowskim. Deweloperzy zostali zapytani o to, czy mają w planach rozwój gry po jej oficjalnej premierze. Okazuje się, że choć twórcy zdają sobie sprawę z tego, iż wiele elementów musi pozostać wiernym oryginałowi, tak nie widzą przeszkód w tym, aby w przyszłości dodać do gry nową zawartość. Przyznali, że mają wiele pomysłów, ale na razie upewniają się, że są we właściwym miejscu.Na sam koniec swojej wypowiedzi dodali, że wszystko zależy od tego, jak sytuacja będzie wyglądać po tym, gdy Diablo II: Resurrected zadebiutuje na rynku. Najprawdopodobniej wszystko zależy od tego, jak produkcja zostanie ostatecznie przyjęta przez społeczność. Projektowi całkiem nieźle oberwało się przy okazji otwartych beta-testów, gdy wiele użytkowników stwierdziło, iż produkcja nie jest gotowa na premierę.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Diablo II: Resurrected ma zadebiutować 23 września bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch. Pod tym adresem możecie znaleźć wiadomość z oficjalną zapowiedzią. Jeśli szukacie większej ilości konkretów, zapraszamy do szczegółowego omówienia panelu o nowym projekcie.
- Diablo II: Resurrected w encyklopedii Gram.pl
- Nasze pierwsze wrażenia z gry Diablo II: Resurrected
- Oficjalna strona internetowa gry Diablo II: Resurrected
- Oficjalna strona internetowa Blizzard Entertainment
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!